Common White Girl Tag

Image

Wat is je favoriete starbucks drankje?
Als ik heel eerlijk ben ben ik nog maar één keer bij Starbucks geweest. Slecht hè. Heb er wel meerdere keren naar gezocht, maar telkens was hij dicht of zou ik anders de trein missen. Nu er een Starbucks is geopend in Eindhoven ben ik er één keer geweest en had ik een Chocolate cream. Hij zag er ontzettend lekker uit, maar de volgende keer ga ik toch voor iets warmers. Als jullie nog aanraders hebben hoor ik het graag!

Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Ik probeer altijd een uur voordat ik weg moet op te staan. Dat is meestal om 7 uur in de ochtend, maar ik smokkel vaak tot kwart over 7. Dan ga ik mijn gezicht wassen en opmaken, daarna snel eten maken en ben ik er weg van. Ik ben geen persoon die in de ochtend er even lekker voor gaat zitten, dan lig ik liever een paar minuten langer in mijn bed!

Hoeveel selfies maak je op een dag?
Ik maak niet zoveel selfies. Als ik een selfie maak doe ik dit, omdat ik vind dat mijn make-up goed zit en ik dit graag vast wil leggen. Ik zou ook nooit een selfie maken als er mensen om mij heen zijn, in de bus bijvoorbeeld. Daar heb ik het lef niet voor, haha!

Image

Hoeveel Instagram foto’s en volgers heb je?
Ik heb op het moment 248 foto’s geplaatst en heb 182 volgers.

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop?
Ik zeg wel eens ‘Oh my god!’ maar nooit omg ofzo. Lol heb ik wel eens gebruik, maar is geen vast woord voor mij.

Image

Draag je wel eens kledingstukken meer dan een keer?
Helaas moet ik hierop ja antwoorden, haha! Nee ik vind het helemaal niet erg kledingstukken vaker te dragen. Al probeer ik ze wel op zoveel mogelijk manieren te combineren. Dan valt het toch minder op als je iets vaak draagt. Elk kledingstuk weggooien als je het hebt gedragen is me ietsje te duur!

Ben je een racist?
Nee

Instagram, twitter of tumblr?
Ik twijfel tussen Instagram en Twitter. Denk dat ik dan toch voor Instagram ga, omdat je daar foto’s en tekst hebt en op Twitter vaak alleen maar tekst (of foto’s doorgelinkt naar Instagram). Tumblr vind ik ook heel leuk om te kijken, maar dat doe ik alleen als ik me verveel.

Wat doe je het grootste deel van je tijd?
Ik denk dat ik het meest op school zit. Ik zit in mijn examenjaar en wil graag mijn diploma halen dit jaar. Dan zal ik (helaas.. gnagna) toch naar elke les toe moeten!

Wie zijn je favoriete youtubers?
Ik kijk de ene tijd deze youtuber veel en de andere kant die, maar momenteel ben ik helemaal fan van de volgende mensen: Beautygloss, Casey Holmes, Veracamilla, Ultimatefashionlover, Lottelovesbeauty en Looksbysharon.

Hoe vaak doe je je nagels?
Ik doe het liefst elke dag een ander nagellakkleurtje op. Ik heb ongeveer 70 lakjes en dus alle kleuren wel n huis. Helaas heb ik hier echt niet elke dag tijd voor dus wordt het 1/2 keer per week. Doe dan meestal wel een kleur op die bij veel outfits past.

Ben je een shopaholic?
Ja, enorm. Ik ben nooit zo erg geweest als momenteel. Het begon met een make-upje hier en een make-upje daar. Daarna ben ik ook steeds meer kleding gaan kopen. En nu koop ik alles veel. Ik werk in een kledingwinkel met veel plezier, maar het is soms wel pijnlijk voor mijn portemonnee.

Hoe vaak heb je Mean girls gezien?
Té vaak. Daar laat ik het bij, haha!

Heb je veel kleren?
Ja ik koop sinds het laatste drie kwart jaar pas veel kleren, maar er is ontzettend veel bijgekomen. En het blijft maar komen…

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?
Soms als ik ergens eet waar het er super lekker uit ziet. Of als ik zelf iets heb gekookt waar ik nogal trots op ben!

Draag je elke dag make-up?
Ja, elke dag als ik de deur uit ga. Op zondag probeer ik meestal geen make-up op te doen. Rustdagje voor mijn gezicht!

Image

Hoe stijl je je haren meestal?
Eigenlijk bijna niet.. Borstel er doorheen en ik ben klaar. Soms als het pluist een beetje met de stijltang er doorheen en af en toe heb ik zin om mijn haren te krullen. Wil ook nog wel eens een donut knot in mijn haren doen of een vlechtje maken, maar daar blijft het bij!

Zie je er altijd ‘presenteerbaar’ uit?
Ik probeer er wel presenteerbaar uit te zien als ik de deur uit ga, maar als ik me verslaap ga ik net zo goed niet presenteer naar naar school. Ik maak me op, omdat ik dat zelf leuk vind en niet omdat ik er dan beter uit zou zien voor anderen. Ik ben wie ik ben!

Zo dat was de tag alweer. Je mag hem natuurlijk overnemen als je wilt!
Liefs, Esther

4 gedachtes over “Common White Girl Tag

Geef een reactie

