Welkom bij preventwhatifs

Afbeelding
Hallo allemaal,

Ik ben zelf een ontzettende beautylover en lees elke dag alle blogs en kijk alle nieuwe youtube videos. Als beautylover heb ik er vaak over gedacht een blog aan te maken. Ik heb dit idee altijd weggewimpeld. Alsof ik het niet kan, maar waarom zou ik het niet kunnen? Het lijkt me heel leuk om met jullie lifestyle en beauty dingen te delen. Dus toen gisteren iemand tegen mij zei “Doe het gewoon!” was ik om. Ik wil niet dat ik over een aantal jaar denk:
“Wat als ik toen wél een blog aan had gemaakt?”
En daarmee was gelijk de naam van mijn blog geboren. Prevent what ifs. Voorkom wat als. Als je iets wilt bereiken in het leven moet je ervoor gaan. Dat is wat ik aan jullie mee wil geven.

Wat kan je de volgende tijd verwachten?
Ik wil beginnen met een aantal persoonlijke tags, zodat jullie mij beter kunnen leren kennen. Daarna wil ik doorgaan met lifestyle en beauty artikelen.
Ik wens jullie heel veel leesplezier op mijn blog!

Liefs, Esther
Afbeelding

6 gedachtes over “Welkom bij preventwhatifs

  1. Heeee!!
    Leuk dat je een blog bent begonnen :) Ik leerde je kennen in de bus naar Parijs en we praten en praten….. alleen maar over make-up hihi
    Super dat je over iets waar je zo enthousiast bent kunt delen met anderen! Veeel succes met je blog ;)
    groetjes Nina

Geef een reactie

