Gezichtsverzorging 1

Image
Ik excuseer me bij deze alvast voor de kwaliteit van de foto´s. Ik heb daar geen goede camera voor, dus deze zijn gewoon met mijn telefoon gemaakt.

Hallo allemaal!

Ik heb een lange tijd mijn huid niet heel goed verzorgd. De ene dag waste ik mijn gezicht op deze manier en de andere dag op die manier. Dit is natuurlijk niet goed voor de huid, dus ik vond dat er verandering in moest komen. Ik ging naar de Ici paris en daar hebben ze Philosophy aangeraden. Ik had al veel goede reviews gelezen over Philosophy dus ik twijfelde geen seconde. Ik was in die maand jarig dus ik mocht bij The Body Shop een cadeautje uitzoeken en toen ben ik voor deze crème gegaan en wat ben ik er blij mee!

Purity
Purity is een 3-in-1-reiniger. Ik gebruik hem elke avond om mijn gezicht te reinigen. Eerst wrijf ik hem zachtjes op mijn gezicht zonder water, daarna voeg ik water toe en begint hij een beetje te schuimen. Hij heeft een aanwezige lavendel geur, maar ik vind dat juist lekker voor het slapen gaan. Ik kan met zekerheid zeggen dat hij al mijn gezichtsmake-up verwijderd. Mijn ogen kunnen soms nog wat extra reiniging gebruiken, maar hé.. Ik gebruik dan ook oogschaduwbasis, verschillende oogschaduws, eyeliner én mascara. Dat is nogal wat!
Ik ben ontzettend blij dat ik Purity heb gekocht. Ik ga elke avond met een fris gezicht mijn bed in en ik merk ook echt dat het wat doet met mijn huid. Ik waarschuw er wel even voor dat als je hem voor het eerst gebruikt je gezicht wat kan reageren. Mijn gezicht werd namelijk erg rood en branderig, maar dat is na 2/3 gebruiken keer weggegaan.

The microdelivery exfoliating facial wash
Ik wilde eigenlijk alleen voor Purity gaan, maar het was stapelkorting en de vrouw keek me zo lief aan. Daar ben ik trouwens heel gevoelig voor. Dus heb ik ze allebei gekocht en daar heb ik helemaal geen spijt van. De producten werken echt voor mijn huid. Mijn huid is veel rustiger geworden.
Dit is de enige scrub die je elke dag mag gebruiken. Ik gebruik hem dan ook elke ochtend met veel plezier. Ik word er wakker van en mijn huid voelt ontzettend zacht aan naderhand. Nog even wat crème erop en de dag kan beginnen!

Seaweed matifying daycream
Ik mocht dus een cadeautje uitzoeken bij The Body Shop (bedankt!) en ik wist al gelijk dat ik een nieuwe dagcrème wilde. Graag eentje tegen glimmen, want als ik ergens een hekel aan heb! De laatste tijd glimde ik enorm en bij de Ici Paris hadden ze gezegd dat dit zou kunnen doordat mijn dagcrème te vettig was, want ik heb verder geen vette huid. Ik heb me laten vertellen dat deze crème vocht opneemt én talg tegengaat. Twee vliegen in één klap dus.
Deze crème doet echt heel veel voor mijn huid. Hij ruikt ontzettend fris en heb altijd zin om hem op te doen. Hij is een beetje gel-achtig, maar ik vind dit wel fijn. Ik glim de laatste tijd echt bijna niet meer. Het scheelt echt enorm veel. Soms op het einde van de dag begin ik een beetje te glimmen, maar dat vind ik dan nog niet zo’n ramp. Dit product is momenteel echt mijn holy grail!
Image

Verkrijgbaarheid en prijs:
De Philosophy producten kan je bij de Ici Paris kopen. Ze zijn wel redelijk prijzig. Samen zijn ze rond de €45 en ik heb er (door de korting) €36 voor betaald. De dagcrème is verkrijgbaar bij The Body Shop en kost €17.

Liefs, Esther

 

Geef een reactie

