De naam Tag

Ik kwam deze week op een blog en zij heeft de naam tag gedaan, dus ik neem hem van haar over: xlautjee.blogspot.nl

De naam Tag houdt in dat ik van elke letter in mijn naam een woord bedenk die voor mij belangrijk is of iets over mij zegt.

image

Mijn naam is Esther:
E: de eerste e is voor eerlijkheid. Ik vind eerlijk zijn ontzettend belangrijk en ik kan echt niet tegen liegen. Ik kan zelf ook echt niet liegen gelukkig, dus ik doe het nooit.
S: de s is voor sociaal. Ik ben zelf sociaal, ik hou van sociale mensen. Sociaal zijn is gewoon heel belangrijk. Zonder dat je sociaal bent kom je niet ver denk ik!
T: de t is voor trots. Wees trots op wat je doet, op wat je hebt en wat je bereikt. Misschien heeft een ander meer, maakt toch niet uit als je er hard voor hebt gewerkt. Be proud!
H: de h is van helpen. Help een ander. Of je die persoon kent of niet. Je vangt twee vliegen in een klap, de persoon die je helpt is blij en als het goed is geeft het jou ook een goed gevoel. Al is het naar iets heel kleins.
E: de tweede e is voor echt. En dan zal je denken “en dat zegt dan iemand die zoveel make-up draagt”.. Dat bedoel ik niet. Ik bedoel echt in de zin van jezelf zijn. Laat je inspireren door anderen, maar doe niemand na. Doe niet nep aardig tegen mensen die je niet mag en doe niet arrogant tegen mensen omdat je ze “lager” vind dan jezelf.
R: de r is van realistisch. Ik vind het heel goed als je dromen hebt, maar er is een verschil tussen dromen die uit kunnen komen en dingen waar je echt alleen maar over kan dromen. Stel voor jezelf doelen, maar leg de lat niet te hoog. Dan wordt je telkens teleurgesteld, omdat je het niet kan halen.

image

Liefs, Esther

2 gedachtes over “De naam Tag

Geef een reactie

