This or that Tag

Ik ga vandaag de this or that tag voor jullie invullen. Krijg ik een keuze uit 2 dingen en moet ik kiezen.

Joggingpak of spijkerbroek
Zeker spijkerbroek! Heel zeker! Thuis op de bank een joggingpak prima, maar buiten de deur geef mij maar een lekkere spijkerbroek. Donker/licht maakt niet uit haha!

Korte of lange mouwen
Natuurlijk ga ik met dit weer voor lange mouwen. Anders is het veel te koud, maar over het algemeen heb ik toch liever bedekte kleding.

Jurken of rokken
Dan ga ik toch voor rokken, hoe leuk jurken ook zijn. Rokken vind ik ontzettend leuk, omdat je ze elke keer anders kan combineren.

Streepjes of ruitjes
Liever allebei niet, maar als ik dan iets moet kiezen ga ik toch voor de streepjes. Zou ik toch eerder mee rondlopen denk ik!

Teenslippers of sandalen
Zeker teenslippers! Ik vind alleen het woord sandalen al verschrikkelijk.

Sjaals of hoedjes
Zeker sjaals. Ik hou van sjaaltjes. Alle soorten en kleuren. One love.

Oorknopjes of oorhangers
Ik heb een haat liefde verhouding met oorbellen. De ene periode draag ik ze elke dag en de andere periode (zoals nu) nooit. Maar momenteel zou ik eerder naar knopjes grijpen.

Kettingen of armbanden
Ik draag vrijwel nooit kettingen en wel regelmatig armbanden, daarom.

Hakken of platte schoenen
Ik vind mezelf veel te groot met hakken en bovendien mag ik er niet op lopen, slecht voor mijn voeten.

Cowboylaarzen of paardrijlaarzen
Doe dan maar paardrijlaarzen. Heb de laarzen van Supertrash nu in mijn achterhoofd, die lijken op paardrijlaarzen.

Vest of jasje
Hoewel een lekker warm vest heerlijk is, ga ik toch voor een jasje. Staat toch altijd net wat leuker en netter.

Blush of bronzer
Zeker blush. Je look kan af zijn zonder bronzer. Een look zonder blush is niks. NIKS.

Lipgloss of lipstick
100%! Ik heb een enorme hekel aan lipgloss. Het plakt en blijft niet zitten. Liever 1 lipstick dan 10 lipglosses.

Eyeliner of mascara
Hetzelfde verhaal als bij de blush en bronzer. Een look zonder mascara is geen look! Dit was wel een moeilijke hoor.

Foundation of concealer
Dan maar wat meer foundation op de plaatsen waar het nodig is..

Neutraal of kleur
Ik hou van kleuren, maar betrap mezelf erop dat ik toch vaak voor neutraal kies. Wat make-up betreft dan. Probeer de laatste tijd wel veel af te wisselen.

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Ik heb geen losse oogschaduw, maar het lijkt me heel moeilijk om mee te werken.

Kwasten of sponsjes
Kwasten!!! Duh

OPI of China Glace
Gewoon omdat ik geen China Glace heb en wel OPI!

Lang of kort
Lang! Ik heb heel lang nagels gebeten, heel heel lang. Ben nu trots op mijn lange nagels. Wil nooit meer anders.

Acryl of natuurlijk
Ik ben nu van de natuurlijke nagels, maar ik zie liever nepnagels dan afgekluifde vingers.

Felgekleurd of donker
Dit heeft gewoon te maken met de tijd van het jaar.

Met of zonder nailart
Nailart, leuk en aardig. Heel knap ook. Ik vind het niks..

Parfum of bodyspray
Parfum! Heb ook nog nooit een bodyspray gehad.

Lotion of bodybutter
Ik dacht altijd dat bodybutters heel hard waren, doordat ik een keer een verkeerde had. Ben ik wel op teruggekomen, maar blijft toch nog even bij de lotion.

Douchegel of zeep
Zeep? Wat is dat? Wat moet je ermee? Nee, zeep is stom.

Lush of andere merken
SABON!

Krullend of stijl
Ik hou echt van krullen, slag is ook oké. Het staat gewoon zoveel vrolijker en minder arrogant.

Knot of paardenstaart
Knot is toch net ietsje meer dan een paardenstaart. Plus een knot is super easy om te maken en kan eruit zien alsof het heel veel werk kost.

Schuifspeldjes of clipjes
Schuifspeldjes houden je haar gewoon veel beter op zijn plaats.

Haarlak of gel
Weer een duidelijke voor mij! Met gel krijg je gelijk zo’n plakkerig vet kapsel. Nee, bedankt.

Lang of kort
Voor mezelf kies ik voor lang haar, maar kort haar kan soms ook zo mooi staan!

Licht of donker
Let’s hear it for the blondies!

Lok of pony
Gewoon omdat een pony mij echt niet staat, maar ook weer bij deze.. Een pony kan super mooi zijn. Alleen niet bij mij.

Los of vast
Los, los en nog eens los. Haren kunnen je uiterlijk maken of breken. Los vind ik (vaak) echt mooier.

Regen of zonneschijn
Zit deze vraag er echt bij? Zonneschijn natuurlijk!

Zomer of winter
Deze seizoenen nemen beide positieve en negatieve dingen met zich mee, maar ik kies toch voor de gezellige zomeravonden.

Herfst of lente
Jaaa, lente. Mijn favoriete seizoen. Iedereen is vrolijk en blij.

Chocolade of vanille
Chocolade pepernoten!

Westen of oosten
Omdat daar de zon opkomt, toch? Oh oeps! Krijg berichtjes dat de zon daar niet opkomt. Dan omdat de zon daar ondergaat! Haha

Liefs, Esther

Een gedachte over “This or that Tag

Geef een reactie

