Een kleinigheidje als cadeau!

image

Vandaag (als dit artikel online staat, gisteren) is een vriendin van mij jarig. We gaan volgende week zondag samen naar de stad en dan mag ze nog een cadeautje uitzoeken. Ik wilde vanavond toch niet met lege handen aankomen, dus ik vond dit een super leuk idee. Ik heb het ergens op Instagram voorbij zien komen.

Het is heel makkelijk en simpel. Je gaat naar de winkel en koopt een potje. Ik heb zelf voor een glazen potje gekozen, omdat je de briefjes dan ziet. Dit potje komt van de Tedi, oorspronkelijk een Duitse winkel en weet niet waar hij verder zit. Bij de Action kan je ook wel zoiets vinden. Hij kostte €0.75. Je verzint leuke zinnetjes om op briefjes te schrijven. Ik heb ervoor gekozen om gekleurde briefjes te gebruiken en zinnetjes op te schrijven die onze vriendschap omschrijven.

image

image

Super leuk idee toch? Mocht iemand van jullie dit ook willen maken, maak er een foto van en stuur hem naar mijn Instagram of Twitter. Lijkt me superleuk om te zien!

Twitter: estherleijtenn
Instagram: eleijten

Tip: als je iemand leuks hebt voor suprise is dit misschien ook nog wel leuk om te doen. Bijvoorbeeld als iemand veel domme uitspraken doet, allemaal opschrijven en in het potje stoppen.

Liefs, Esther

2 gedachtes over “Een kleinigheidje als cadeau!

  1. Dit is echt leuk! Toevallig vorige week gemaakt voor mn vriendje met allemaal leuke dingen die we tot nu toe hebben gedaan. Es, superleuk je blog. Ik ga hem zeker volgen ♡

Geef een reactie

