First things Tag

Vandaag is de First things Tag aan de beurt. Ik heb hem gevonden op de blog: http://www.lottelovesbeauty.nl Neem zeker een kijkje op haar blog, ik lees elke dag trouw alle artikelen en kijk elk filmpje! Let’s start!

image

Wat is het eerste dat je doet als je wakker wordt?
Het is eerste wat ik altijd doe, of eigenlijk denk DAMN IK MOET ER WEER UIT. Ja, echt. Ik vind het verschrikkelijk. Ik ben totaal geen ochtendmens. De foto hierboven beschrijft precies mijn eerste gedachte als ik wakker word.

Wat is het eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat?
Aangezien ik niet naar de sportschool, maar naar het zwembad ga om te sporten verander ik de vraag een beetje. Mijn sport is zwemmen. Ja, de hele tijd baantjes zwemmen. En ja, ik vind het leuk. Het eerste wat ik daar doe? Bijkletsen, kletsen en nog meer kletsen haha!

Wat is het eerste dat je doet als je thuis komt?
Snel op zoek gaan naar mijn fleecedeken en als ik het heel koud heb ook naar mijn joggingbroek en mijn fleecetrui. Maar specifiek mijn dekentje. Mijn dekentje en ik zijn samen 1. Ik heb hem van de vriend van mijn moeder gekregen voor mijn 18e verjaardag. Beste cadeau ooit!

Eerste auto
Ik heb mijn rijbewijs nog niet en dus ook nog geen auto. Ik ben nu aan het rijlessen en ben dus dicht bij mijn rijbewijs. Ik vind het rijlessen super spannend, maar het idee dat ik binnenkort een keer op moet maakt me super nerveus!

Eerste ongeluk/verkeersovertreding
Ik heb nog nooit (afkloppen) een ongeluk gehad in het verkeer. Dus daar ga ik niet op door. Maar mijn eerste verkeersovertreding was denk ik schuin oversteken bij het stoplicht. Het is maar iets kleins, maar het is wel een overtreding.

Eerste wat je wilde worden als je groot was
Mama. Ik wilde altijd mama worden. Nu snap ik dat niet meer. Kinderen, leuk lief en aardig, maar niet voor mij. Ze kunnen ontzettend irritant zijn. Hopelijk praat ik hier over een aantal jaar anders over, want wil stiekem nog steeds wel mama worden.

Eerste keus dessert
Chocolade mousse! Yum. Ik ben echt dol op chocolade mousse. Heerlijk!

Eerste lied wat in je opkomt
Italobrothers – my life is a party. Ik denk dat jullie dit lied niet kennen, want hij is hier nog niet echt uit. Maar ik werk in een oorspronkelijk Duitse winkel en in Duitsland zijn die liedjes wel uit en aangezien ik afgelopen weekend het hele weekend heb gewerkt.. Dit lied! Luister hem trouwens, het is een super tof lied!

Eerste grote aankoop
Ik hou dit even op make-up gebied, want anders moet ik Nintendo ds (zoiets?) zeggen en dat is niet heel interessant. Iets meer dan een jaar geleden kocht ik een MAC blush, dat was een grote stap voor mij. Maar het is niet echt een grote aankoop. Wat ik wel een grote aankoop vind is mijn highlighter (ook van MAC) in Soft and Gentle en mijn lippenstift van Lancome. Ik kocht ze nog op dezelfde dag ook!

Eerste baantje
Mijn eerste baantje was bij een Chinees restaurant in de afhaal. Dat wil zeggen: telefoon opnemen, bestellingen opnemen en bestellingen inpakken. Ik vond het altijd super leuk om te doen, zeker op de drukke dagen was het echt een uitdaging. Ik ben hier na 2,5 jaar weggegaan doordat het minder druk was en ik had er ook steeds minder zin in. Nu werk ik met veel plezier bij een kledingwinkel!

Eerste keer vliegtuig
Ik ben nog maar twee keer met het vliegtuig op vakantie geweest. Een keer naar Mallorca en een keer naar Rhodos. Ik was toen nog klein. Daarna gingen we altijd kamperen, wat ik super tof vond! En dan kon ons lieve hondje mee.
image

Zo dat was de tag alweer.
Liefs, Esther

2 gedachtes over “First things Tag

Geef een reactie

