Tussenstand la blog

Vandaag is er al een artikel online gekomen, maar er komt een extra artikel. Ik heb hiervoor gekozen omdat mijn blog vandaag 1 week bestaat en ik even door wil geven hoe ik het vind om te bloggen. Dus lezen jullie mee?

blabla

Zoals je hierboven al kan zien “Do more of what makes you happy”. Dit is een hele belangrijke quote. Je zou er nog achter kunnen zetten “And don’t care what others think”. Doen wat je zelf leuk vind is gewoon heel belangrijk en daarom heb ik ook een blog aangemaakt, omdat het me superleuk leek om te doen. Ik wil achteraf geen spijt krijgen omdat ik het niet zou hebben gedaan. Ook had ik met mezelf afgesproken dat ik het leuk moet vinden en anders stop ik er gewoon mee.

Ik had eerlijk gezegd gedacht dat ik er na een aantal dagen al mee zou kappen, gewoon omdat ik had verwacht dat er geen bezoekers zouden zijn. Ik krijg juist heel veel bezoekers. Nee, het is niet in de duizendtallen. Maar hoeveel bezoekers ik nu heb maakt me al heel trots.

Als ik nu naar mijn statistieken kijk heb ik 999 views. 999!! Hallo dat zijn er bijna 1000 in 6 dagen tijd, want ik schrijf dit artikel een dag eerder dan dat het artikel online komt. Dus gisteren had ik 999 views en 393 bezoekers!! Wauw wat een aantallen zeg. Ik had verwacht dat het na een week nog steeds onder de 100 zou zijn. Dit is ook de reden dat ik heel vrolijk door ga met bloggen, want ik vind het superleuk om te doen!
Wauw het is nu woensdag avond en heb al 1304 views nu! Dat schiet op zo!

Verzoekjes en reacties
Als jullie een artikel lezen mogen jullie natuurlijk ook tips geven of andere verzoekjes bij de reacties plaatsen. Tips zie ik juist als een positief iets, want dan kan ik eraan werken. Verzoekjes zijn gewoon heel handig, omdat ik dan zeker weet dat jullie dit leuk vinden. Ik heb voor de komende weken, misschien wel maanden, nog zat ideeën. Maar als iemand van jullie een verzoekje heeft, graag!

Dus, al met al, ben ik super blij dat ik een blog aan heb gemaakt en gaat het heel goed met de bezoekersaantallen. Ik doe het met heel veel plezier en als het aan mij ligt blijft het zo nog lang doorgaan. Bedankt allemaal!

Liefs, Esther

2 gedachtes over “Tussenstand la blog

Geef een reactie

