10 things I would repurchase Tag

In de blogwereld en op youtube gaat deze tag al heel lang rond. Wat als je op een dag wakker wordt en ál je make-up is weg. ALLES! Helemaal weg. Welke 10 producten zou je dan opnieuw kopen? Ik heb eens in mijn stash zitten rommelen en ik ben op de volgende producten gekomen:

IMG_20131126_161350
1. Om te beginnen mijn favoriete foundation. Ik draag elke dag foundation en ik heb ook al bijna een jaar de Fit me foundation. Hij bevalt ontzettend goed in combinatie met mijn beautyblender.

IMG_20131126_161539
2. Als tweede mijn poeder van Essence, om alles te matteren. Ook dit product gebruik ik elke dag en ik wissel nauwelijks meer af. Hij maakt mijn gezicht goed mat! Butgettip!

IMG_20131126_161509
3. Daarna gebruik ik altijd mijn bronzer. I don’t care that it isn’t summer! Ik gebruik altijd en elke dag bronzer, anders is mijn gezicht gewoonweg niet af. Deze van Catrice bevalt prima.

IMG_20131126_161608
4. Ik heb op dit moment gekozen voor mijn Wet and wild blush, omdat ik die momenteel veel gebruik. Maar hier had net zo goed een blush van M.A.C. of HEMA kunnen liggen hoor!

IMG_20131126_161438
5. Ik heb lang zitten denken. Highlighter of niet? Zou ik hier zonder kunnen? Uiteindelijk heb ik besloten dat deze gewoon bij mijn gezicht hoort. Dan maar geen wenkbrauwgel. Huil huil..

IMG_20131126_161318
6. Voor op mijn lippen heb ik gekozen voor de kleur van The body shop. Dit is nummer 225. Ik vind hem een ontzettend fijne structuur hebben, het lijkt zelfs een beetje alsof hij mijn lippen verzorgt. Ook vind ik deze kleur (vrijwel) overal bij staan.

IMG_20131126_161657
7. Oogschaduw basis moest ik gewoon hebben. Een ooglook is zo weg als er geen oogschaduw basis onder zit. Wat mij betreft werkt deze van Essence prima, mijn ooglook zit er aan het einde van de dag nog goed op.

IMG_20131126_161925
8. Sinds kort heb ik een paintpot van M.A.C., deze dus. Ik ben er echt helemaal dol op. Het is een ontzettend mooie taupe-achtige kleur. Als je hem in de winkel ziet moet je hem echt swatchen, want in het potje is het een heel andere kleur. Ik gebruik deze vrijwel elke dag en daarom kon hij niet missen!

IMG_20131126_161752
9. Mijn geliefde Naked palette. Hij ziet er alleen al mega mooi uit, moet ik hier nog meer over zeggen? Ik heb besloten dat ik hier ook maar een kleurtje uit gebruik voor op mijn wenkbrauwen.. Niet heel mooi, maar als het moet wel mogelijk. Het zwarte kleurtje gebruik ik als highlighter.

IMG_20131126_161642
10. En als laatste kan een likje mascara natuurlijk niet ontbreken. Dit is momenteel mijn favoriete mascara, vandaar dat ik voor deze heb gekozen.

Zo dat was hem alweer. Ik heb voor de fun even uitgerekend hoeveel dit allemaal ongeveer kost en dat zou uitkomen op €150! Wauw, wat duur haha! Ik zal binnenkort een “What is my face worth” artikel maken, vind ik wel interessant om te weten namelijk!

Liefs, Esther

3 gedachtes over “10 things I would repurchase Tag

Geef een reactie

