Obsession 1: Grapefruit!

grapfruit
Grapefruit! Kennen jullie het? Ik ben echt dol op grapefruit en dat terwijl ik het nog nooit heb gegeten. Mijn liefde voor grapefruit is ontstaan in de winkel van The body shop. Ik wilde wat kopen en stond te snuffelen aan de bodylotions, tot ik rook aan de Grapefruit bodylotion. Mijn hart stond even stil, wauw! Wat een geur zeg. Ik besloot deze bodylotion mee te nemen. Ik heb hem al heel veel gebruikt, vooral in de zomer is het een perfecte geur. Maar nu het bijna winter is ben ik de geur nog lang niet vergeten!

IMG_20131128_191346
Dit zijn de twee producten die ik momenteel heb met de geur Grapefruit. Ik heb ook nog een tijd een shampoo gebruikt met Grapefruit erin, super lekker, maar er zaten geen silliconen in die shampoo, dus kon het mijn haar niet volledig schoon krijgen. Uitleg: Als je conditioner gebruikt laat die als het ware een beschermend laagje achter op je haar. Als je de keer erna je haren wast is het de bedoeling dat je dit laagje wegwast, maar als er geen silliconen in de shampoo zitten en in de conditioner wel lukt dit niet. Wat ik wel nog regelmatig haal, is de Grapefruit drink van SPA. Heer-lijk!

Maar goed.. De producten dus.
IMG_20131128_181521IMG_20131128_191302
Officieel is het geen bodylotion maar een soort van bodymelk. Het is een hele dunne substantie, wat je ook wel kan zien op de linkse foto, maar het smeert wel heel fijn uit en het trekt snel in. Oh en jongens, die geur. Echt ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Ik zit dit artikel nu te tikken met de parfum op dus ik ruik het de hele tijd, jammie! Ik ben wel van plan om de bodybutter aan te schaffen tegen de tijd dat het weer lekker weer wordt, want die geur blijft net wat langer hangen.

IMG_20131128_191318
En dan nog de parfum! Hij ruikt gewoon precies hetzelfde als de bodylotion en ze zijn dan ook heerlijk in combinatie met elkaar.

Of terwijl, dit zijn echt aanraders! Op naar The body shop met zijn allen!

Liefs, Esther

3 gedachtes over “Obsession 1: Grapefruit!

Geef een reactie

