Twijfels: mega dure krultang of niet?

babyliss krultang

Ik heb jullie hulp nodig, nu al. Ik zit zo erg te twijfelen. Zijn jullie al bekend met de Babyliss Curl Secret krultang? Nee, lees dan even verder.

babyliss krultang 2
Dit is de krultang. Je pakt een dun plukje haar, borstelt hem goed door (heel belangrijk). Houdt hem tussen de tang, klemt de tang op elkaar. Even wachten op de piepjes en TADA de krul is klaar. Een volle bos perfecte krullen. Het werk wordt gewoon voor je gedaan. Super ideaal. Maar waarom twijfel je dan? Tjaa, er is één heel groot nadeel en dat is de prijs. Hij kost €130 euro. Dat vind ik toch wel enorm veel voor een krultang. Ik gebruik nu een krultang van rond de €40 denk ik en die werkt ook prima. Krijg er ook mooie krullen door.

Als ik zo bedenk wat ik allemaal aan me voorbij laat gaan als ik de krultang zou kopen word ik een beetje sip. Ik ga morgen naar de stad en wil ook graag een lipstick van Yves Saint Laurent en/of Chanel kopen. Dat zou ik dan al niet doen, als ik ga sparen doe ik het gelijk goed.

Dus wat vinden jullie? Zal ik ervoor sparen of niet?
Liefs, Esther

3 gedachtes over “Twijfels: mega dure krultang of niet?

  1. Hee Esther, ik heb al een aantal keer gezien dat het goed mis is gegaan met deze krultang (lees: verbrande en verdroogde plukken haar die afgeknipt moeten worden), maar dit was alleen bij het verkeerd gebruiken ervan, zoals ‘m op de kop houden. Bij goed gebruik werkt ie wel prima blijkbaar! ik hoop dat je er iets aan hebt!

    1. Ja toen ik dat filmpje van Teskuh zag dacht ik echt van ja die hoef ik niet, maar heb daarna alle filmpjes die goed gingen en die minder goed gingen met elkaar vergeleken.. En het lag inderdaad aan het gebruik! Bedankt voor je reactie :)

Geef een reactie

