Extra artikel: aanrader!

Omdat ik mijn artikel van vanochtend zelf echt niet leuk zou vinden om te lezen, maar er wel om werd gevraagd heb ik besloten om een extra artikel te plaatsen. Een die ik zelf wel leuk zou vinden om te lezen!

Een aanrader! Ik weet dat het voor veel jonge en misschien ook wat oudere meiden echt een stap is je eerste dure lipstick, of überhaupt eerste dure make-up product, aan te schaffen. Vond ik eerst ook en na een tijdje heb je daar (helaas) geen last meer van.

Daarom besloot ik jullie deze lipstick te laten zien.
image

Het is echt mijn ultieme aanrader en ik denk dat het een kleur is die iedereen zou staan. Ik gebruik hem zelf altijd als ik mijn ooglook kleurig heb gemaakt. Voor mij is het een nude kleur, want nog lichtere kleuren staan mij echt niet. Oke.. Hier komt ie!

image

Tada, een hele subtiele roze kleur die aan elke lipstick stash iets nieuws toe zal voegen. Dus als jullie een wat duurdere, draagbare lipstick aan willen schaffen, kies deze!

image

Ik heb hem zelfs al zo vaak gebruikt dat de naam eraf is gesleten. Je kon trouwens aan de lipstick zelf ook goed zien dat hij veel is gebruikt. Maar de naam van deze lipstick is “Please me” en hij is van het merk M.A.C.

€18.50 per stuk. Ja, de prijs is even slikken, maar hij is het echt helemaal waard.

Liefs, Esther

4 gedachtes over “Extra artikel: aanrader!

  1. Hii, wat een leuke blog! Ik heb misschien een tip, je kunt je artikelen ook ‘croppen’ zodat niet heel je artikel op je homepagina staat maar dat mensen door moeten klikken naar het volledige artikel. Dan word het wat overzichtelijker.
    x

      1. Als je je artikel aan het schrijven bent staan er boven het tekstvak verschillende icoontjes zoals lettertype etc, volgens mij staat daar ook een stippellijn icoontje bij als het goed is.

Geef een reactie

