Van 10 tot 1 Tag

about me
Vandaag ga ik de “Van 10 tot 1 Tag” voor jullie doen. Het wijst zich vanzelf, maar door deze Tag komen jullie wel meer van mij te weten!

10 dingen over mijzelf:
1. Ik ben 19 jaar
2. Ik woon in Noord-Brabant
3. Mijn sport is zwemmen
4. Ik zit op 5 havo
5. Ik hou van de Franse taal
6. Ik heb meer dan 20 lipsticks
7. Ik woon met mijn moeder en zusje
8. Ik werk in een kledingwinkel
9. Ik heb geen huisdieren (meer)
10. Ik heb altijd al een blog willen hebben

9 dingen die ik leuk vind:
1. Bloggen
2. Youtube videos bekijken
3. Terrassen
4. Uitgaan
5. Zwemmen
6. Winkelen
7. Instagram en Twitter bekijken (en volspammen)
8. Lezen
9. Kletsen

8 dingen die ik niet leuk vind:
1. Ruzie maken
2. Huilen
3. Leren
4. Fietsen door de kou
5. Ziek zijn
6. Andere mensen die smakken (met eten)
7. Liegen
8. Wakker worden

7 plekker waar ik graag kom:
1. Thuis
2. Bij mijn vader thuis
3. Op mijn kamer
4. Discotheken
5. Winkels
6. Bij vrienden
7. Bij familie

6 dingen die ik verwacht van vriendinnen:
1. 100% eerlijk zijn
2. Elkaar iets gunnen
3. Voor elkaar klaar staan
4. Elkaar helpen
5. Met elkaar kunnen lachen
6. Knuffelen

5 plaatsen waar ik nog heen wil:
1. Parijs (kan je niet vaak genoeg geweest zijn)
2. London
3. Kanarische eilanden
4. Milaan
5. New York

4 dingen/personen waar ik niet zonder kan:
1. Papa en mama
2. Vrienden
3. Gezelligheid
4. Positiviteit

3 lievelingsliedjes van nu:
1. Maitre Gimes – J’me tire
2. ItaloBrothers – My life is a party
3. Zaz – On ira

2 wensen
1. Dat iedereen in het leven kan bereiken wat hij/zij wil bereiken
2. Dat iedereen in goed gezondheid mag leven

1 laatste woord
1. Doeg!

Liefs, Esther

Geef een reactie

