Shoplog: HEMA, Kruidvat en Kerst/New years eve dress

Mijn allereerste shoplog yay! Ik vind het zelf altijd heel erg leuk om te zien wat anderen hebben gekocht, dus ik hoop dat jullie dit ook vinden. Afgelopen maandag kreeg ik mijn eerste loon vinden van mijn nieuwe job. Wat is dat een heerlijk gevoel zeg! Ik was even het dorp in gegaan en ben met de volgende spulletjes teruggekomen.

HEMA
IMG_20131128_125615
Ik heb altijd schriften van de HEMA voor school. Dus toen ik goede ideeën had om alvast wat dingetjes samen te vatten voor de aankomende tentamens ben ik deze weer gaan halen. Er zitten 4 tabbladen in en ik vind ze erg handig. Ik heb er gelijk 2 meegenomen.
De schriften kosten €2,- per stuk.

IMG_20131128_125554IMG_20131128_125631
En natuurlijk kom ik nooit met alleen de dingen thuis waar ik voor ging. Ik zag dit notitieboekje en ik moest hem gewoon meenemen. In eerste instantie wilde ik hem gebruiken naar het idee van een ‘One line a day’-boekje, maar ik wil binnenkort het echte boekje van ‘One line a day kopen’ dus dan was het niet erg verstandig om dit boekje daarvoor te gebruiken. Daarom heb ik hem nu gebruikt voor mijn planning van school in combinatie met mijn blog. Ik heb daar nu de manier voor gebruikt hoe Mascha dit doet in haar vlogs, maar ik moet nog even uitvogelen wat ik de fijnste manier vind. Als jullie hier nog tips voor hebben hoor ik het graag!
Dit boekje kost €2.95 per stuk.

Kruidvat
Bij de kruidvat loop ik altijd even binnen, bijna dagelijks.

IMG_20131128_125438
Ik besloot om een haarmasker mee te nemen van Kruidvat eigen merk. Ik ben eigenlijk nooit overtuigd geweest van de werking van een haarmasker. Ik heb heel lang het haar en hoofdhuid masker gebruikt van Andrélon, omdat ik last heb van een jeukende hoofdhuid. Daar werkte hij ook voor, maar dat mijn haren er beter door werden heb ik niet gemerkt. Daarom dacht ik moet ze toch eens een kans geven en ik besloot voor deze te gaan. Hij ruikt heel erg lekker. Lekker zoet en fruitig. Mochten jullie het leuk vinden om hier een review over te lezen, laat het me weten.
Dit haarmasker kost €1.79 per stuk.

IMG_20131128_125407 IMG_20131128_125216
Dan deze twee lipsticks van Essence. Ik heb toen deze lipsticks net in de winkel lagen de kleur ‘Coral calling’ gekocht en ik ben heel erg tevreden over die lipstick. Ik heb al lang zitten denken om er nog meer kleuren bij te halen, maar het kwam er niet echt van. Tot deze week. Bijna alle kleuren spreken me wel aan uit deze lijn, dus de keuze was moeilijk. Ik ben uiteindelijk voor deze twee kleuren gegaan. Ik vind dat de kleuren niet helemaal tot zijn recht komen op de foto. De roze (09 Wear berries) ziet er op de foto heel roze uit, maar in de verpakking neigt hij meer naar het paars. De rode (04 On the catwalk) ziet er op de foto heel fel uit, terwijl hij in de verpakking meer bordeaux rood is. Ik draag de roze op dit moment en op mijn lippen is hij ook een stuk rozer dan hij er in het echt uitziet. De rode heb ik nog niet gedragen. De lipsticks brengen fijn aan, hebben een fijne structuur en blijven redelijk zitten voor deze prijs.
De lipsticks kosten €2.39 per stuk.

KERST/NEW YEARS EVE DRESS
Wauw wat ben ik blij met dit jurkje. Ik ben normaal gesproken niet zo van je moet per se een jurkje aan met kerst/new years eve, maar ik kwam deze toevallig tegen en ik wilde hem heel graag hebben. Ik ben er alleen nog niet uit of ik hem met kerst of new years eve draag.

IMG_20131126_165118
Op de een of andere manier krijg ik hem niet helemaal recht op de foto, maar dit is hem dan. Het is een simpel zwart jurkje met een hele mooie kraag.

IMG_20131126_165130
En hier nog een foto van de kraag. Mooi hè? Ik vind het echt een super tof jurkje en ik ben heel blij dat ik hem heb. Ik draag er gewoon een zwarte (licht doorschijnende) panty onder. Ik moet nog wel mooie schoenen hebben voor erbij, maar dat komt goed.
Het jurkje is te koop bij Terstal en kost €24,- per stuk.

Dat was hem alweer. Ik heb niet zoveel gekocht deze keer, omdat ik weet dat ik zondag naar de stad ga en daar nog een aantal dingen wil scoren.
Vinden jullie een shoplog leuk? Anders komt er binnenkort vast weer één.

Liefs, Esther

11 gedachtes over “Shoplog: HEMA, Kruidvat en Kerst/New years eve dress

  1. Leuke spullen! Zelf hou ik trouwens ook altijd een to do/notitiboekje bij. Zelf doe ik dat ook, ook ik werk met markeerstiften. Een maak prioriteiten, bijvoorbeeld ** en werk ik met verschillende kleuren. Zo is het voor mij overzichtelijk wat ik voor school, werk en de rest moet doen.

Geef een reactie

