Het resultaat: winactie Livelifegorgeous!

Wat was dit een super winactie zeg! Ik heb het natuurlijk over de winactie van lifelifegorgeous die je hier kan zien: http://www.livelifegorgeous.nl/2013/11/llgbestfriends-winactie/ Je kan er niet meer aan mee doen, want afgelopen woensdag is de winactie gesloten. Wat je ervoor moest doen? Foto insturen via Instagram met je beste vriendin en daaronder iets over je vriendschap vertellen. Dat leek me een supertof idee! Dus lezen jullie mee?

Ik heb een vriendin die net als ik een enorme beautyfreak is dus de keuze was snel gemaakt. Even heen en weer appen en ja hoor de volgende dag was het al zo ver. Foto’s maken voor de winactie. Ik had bedacht om foto’s te maken van ons met make-up erbij of dat we elkaar opmaken. Uiteindelijk is er een collage ontstaan met een combinatie van beide. Ik had gekozen voor foto’s met make-up omdat onze vriendschap ook echt door make-up is ontstaan. We zaten naast elkaar in de klas en kwamen er door kleine aanwijzingen op een gegeven moment achter dat we beide altijd alle blogs lezen en alle youtube filmpjes bekijken. Super leuk dus!

collage_2

En dit is het resultaat! Ik vind hem zelf superleuk en zelfs als we niet winnen ben ik blij dat we mee hebben gedaan. We hebben er een superleuke avond aan over gehouden met heel leuke foto’s. Ik zal er hieronder nog een paar laten zien:

P1070275 P1070360 P1070395 P1070405
Dit waren een aantal foto’s van ons twee bij elkaar. Ik vind ze echt geweldig!

P1070385
En nog een foto met onze fotograaf!
Wat vinden jullie van onze inzending? En hebben jullie zelf ook meegedaan aan de winactie?

Liefs, Esther

3 gedachtes over “Het resultaat: winactie Livelifegorgeous!

Geef een reactie

