FOTD – Herfst Look

IMG_20131201_100649

Ik heb vandaag een FOTD voor jullie (een face of the day dus). Ik vind het echt een herfst look dus vandaar dat hij deze naam heeft gekregen. Deze look is tot stand gekomen door de volgende producten:

IMG_20131201_185328
Dit zijn de sterproducten van mijn FOTD.

IMG_20131201_100741
En nog een close-up van de ooglook. Ik ben begonnen met de champagne kleur van M.A.C. in Retrospeck. Ik vind dat deze kleur niet goed uitkomt als je hem normaal aanbrengt, daarom heb ik hem nat aangebracht. Dan krijgt hij een bijzondere glans. Ik heb Retrospeck aangebracht op het eerste deel van mijn bewegend ooglid. Daarna heb ik de rode kleur van Inglot gebruikt in nummer 605. Ik blijf het jammer vinden dat de producten van Inglot geen naam hebben, maar de producten worden er niet minder door. Nummer 605 gebruikte ik op het buitenste deel van het bewegende ooglid. Daarna gebruikte ik mijn all time favorite oogschaduw van Catrice, wat baalde ik toen ik hoorde dat die uit het assortiment ging zeg. Het is een wet and dry oogschaduw in Charly’s Chocolate Factory. Het is een prachtige donkerbruine kleur met hele mooie shimmer erin, deze bracht ik aan in mijn arcadeboog. Dan is het tijd voor het blenden en klaar!

IMG_20131201_185408 IMG_20131201_185612 IMG_20131201_185445
Dus van links naar rechts: Retrospeck van M.A.C., 605 van Inglot en Charly’s Chocolate Factory van Catrice.

IMG_20131201_100621
En nog een keer de ooglook.

De blush is van een limited edition van Essence en de lipstick is toevallig ook van Essence in de kleur On the catwalk! De lipstick is nog wel verkrijgbaar. Over allebei deze producten komen binnenkort nog een artikel.

Ik vind deze look erg geslaagd en ik denk dat ik hem de komende tijd ook veel ga dragen.  Mocht je hem na willen maken heb je natuurlijk niet exact dezelfde kleuren nodig. Je kan van goedkopere merken ook zulke kleuren vinden (voor M.A.C. en Inglot dus). Wat vinden jullie van deze look?
Liefs, Esther

Een gedachte over “FOTD – Herfst Look

Geef een reactie

