Review: haarmasker Kruidvat

Zoals jullie in mijn shoplog hebben kunnen zien heb ik ongeveer twee weken geleden een haarmasker gekocht van de Kruidvat. Ik had er toen ook bij verteld dat ik nog niet echt overtuigd ben van de werking van een haarmasker. Willen jullie weten of daar verandering is gekomen? Lees dan mee.

IMG_20131128_125438
Dit is hem. Ik vind de pot er ontzettend vrolijk uitzien. Dat speelt toch wel een rol. Hij oogt wel goedkoop, maar hé.. Hij is ook goedkoop! Ik heb hem nu twee keer gebruikt en ik heb goed gelet op de verschillen aan mijn haar als ik het masker heb gebruikt en wanneer ik hem niet heb gebruikt.

Gebruiksaanwijzing: zoals op de pot zelf staat moet je het masker aanbrengen op handdoekdroog haar en dan lichtjes inmasseren. Hierna moet je hem 10 tot 15 minuten in laten trekken en dan goed uitspoelen. Makkelijker kan bijna niet.

IMG_20131202_142237
Op deze foto kan je de substantie zien. Het is een fijne substantie, wat ik niet had verwacht. Ik vond het eruit zien alsof er allemaal “sliertjes” inzaten, net als vruchtvlees in sinaasappelsap maar dan sliertjes of iets in die richting. Misschien zeg ik iets geks haha. Maar de substantie is eigenlijk heel fijn. Hij is net iets dikker dan een bodylotion, even voor de vergelijking. En dan de geur, hij ruikt zo ontzettend lekker!

IMG_20131128_174403
Zoals je kan zien is hij zuinig in gebruik. Op deze foto heb ik het masker één keer gebruikt.

De werking
Ben ik overtuigd van de werking van een haarmasker, ja deels. Ik vind dat dit haarmasker zijn werk goed doet, maar als deze op is (misschien al eerder) ga ik eens reviews zoeken van écht goede maskers om te kijken wat die doen voor mijn haar. Ik heb wel echt verschil gemerkt met dit masker. Mijn haar lijkt steviger en verzorgder, alsof het de hele wereld aankan.

Prijs en verkrijgbaarheid
Het haarmasker is heel goedkoop, €1,79. Voor deze prijs kan ik hem dan ook zeker aan iedereen aanraden. Vooral als je van lekkere geuren in je haar houdt. Het is een haarmasker van de Kruidvat dus als vanzelfsprekend is hij ook in het Kruidvat te verkrijgen.

Liefs, Esther

Gebruiken jullie wel eens een haarmasker? Van welk merk? Vinden jullie de werking goed?

Een gedachte over “Review: haarmasker Kruidvat

Geef een reactie

