Tussenstand la blog 2!

Ik vind het zelf wel belangrijk om jullie op de hoogte te houden hoe het staat met mijn blog en hoe ik er zelf mee om ga. Of ik dit elke week blijf doen weet ik nog niet, maar vandaag komt er in elk geval nog wel de tweede tussenstand. Benieuwd naar hoe het gaat? Lees dan even mee!

image

Aan deze quote hield ik me heel erg vast toen ik mijn blog maakte. Ik had zoiets van ík vind het leuk en wat anderen ervan vinden trek ik me niet aan. Ik had echt verwacht dat ik heel veel negatieve reacties zou krijgen, maar in tegendeel! Ik krijg juist super veel leuke reacties. Ik krijg dadelijk appjes en berichtjes via Facebook met positieve reacties. Dit vind ik super om te horen. Ben er echt heel erg blij mee. Dus ben jij iemand die ook “stiekem” mijn blog leest, stuur gerust een berichtje dat vind ik echt heel leuk.

Vandaag bestaat mijn blog al twee weken en ik kan me al niet meer herinneren hoe het was zonder blog. Het vergt heel veel tijd en zeker nu het al zo vroeg donker is moet ik het goed inplannen. Als ik thuis kom van school is het namelijk al bijna te donker om foto’s te maken. De tijd weegt gelukkig niet op tegen het plezier dat ik eraan beleef. Ik heb werk ver vooruit, omdat ik barst van de inspiratie. Er staan al artikelen ingepland tot en met volgende week vrijdag!

image

En hoe gaat het met de bezoekers? De views schieten echt de lucht in. Ik heb nu 2448 views. Dit had ik echt nooit durven dromen. Heel erg bedankt allemaal.
Tussenstand woensdag avond: 2911!

Liefs, Esther

Geef een reactie

