Obsession 2: Creme oogschaduws!

IMG_20131128_180421
Creme oogschaduws, zijn jullie er al mee bekend? De liefde voor creme oogschaduws is begonnen toen de Color tatoos naar Nederland kwamen. Ik las overal op blogs dat ze kwamen en ik wist totaal niet wat het was, maar ik besloot gelijk om er 2 te kopen. Ik begon met de witte en de blauwe, maar al snel (na één week) had ik de andere twee kleuren ook in tha pocket! Daar was de liefde geboren.

Toen ik in Lille was dit jaar zag ik de roze Color tatoo. Ik dacht (blond) dat we deze in Nederland niet hadden, dus nam hem zonder te twijfelen mee. En oh, wat was ik er blij mee. Achteraf bleek dat we hem hier in Nederland ook gewoon hadden. Maar dat kon de pret niet drukken.

IMG_20131128_191528
Ondertussen gebruik ik echt bijna elke dag een creme oogschaduw. Echt bijna elke dag! Eerst een oogschaduwbasis en daarna een creme oogschaduw over mijn ooglid. Vaak daar nog een oogschaduw overheen, maar dat hoeft niet eens. De kleuren op zich zijn al supermooi.

Natuurlijk heb ik er ook zo mijn favorieten bij zitten en deze wil ik dan ook laten zien aan jullie.

IMG_20131128_191652
Om te beginnen met mijn eerste paintpot van M.A.C. En wat is het een mooie! Ik heb deze gekocht van een cadeaubon die ik van mijn vriendinnetjes had gekregen voor mijn verjaardag (Roos en Anouk, ik weet dat jullie dit lezen. THANKS!).

IMG_20131128_191710
Wat wel een beetje gek is aan deze Paintpot is dat hij er in het potje creme-kleurig uitziet en als je hem swatcht is hij meer taupe-kleurig. Dat is ook de reden dat ik voor deze Paintpot heb gekozen, want taupe-kleurig staat mooi bij mijn oogkleur. Sinds ik hem heb gebruik ik hem elke dag, hij is mooi als kleur op zich. Maar hij is ook ontzettend handig als je een lichte oogschaduw er overheen aanbrengt, dan pakt die kleur beter. Dus aanrader! Oh ja, hij heet trouwens Camel Cote en hij kost €19.

IMG_20131128_191541
En dan mijn twee pareltjes. De Color tatoos. Ze zijn echt, echt geweldig. Je betaalt er zo’n €12 voor, maar Maybelline is regelmatig in de aanbieding. Dus als je het even afwacht kan je ze goedkoper scoren.

IMG_20131128_191604
En dan de kleuren. Bij de bruine zie je zelfs de onderkant al! Bij de roze zit ook al een heel gat. Ik draag heel vaak gewoon bruine ooglooks en daarvoor is de bruine Color tatoo echt geweldig. Zowel als kleur op zich of met een oogschaduw er overheen. Het is gewoon een hele mooie bruine kleur, met een subtiele glans. Niks teveel of te weinig.
De roze Color tatoo is ook een hele mooie. Hij is echt roze, maar ik heb altijd het idee dat hij zich wat aanpast aan de kleuren die je er omheen gebruikt. Op het ooglid is het een subtiele roze kleur voor elke dag. Dit zijn echt mijn all time favorites en ik kan ze iedereen aanraden. Als je zelf niet zoveel oogschaduw gebruikt, kan je de bruine kopen. Een beetje op je ooglid en klaar. Tada! Een mooie ooglook.
De roze Color tatoo heet Pinky gold en de bruine heet On and on bronze.

Liefs, Esther

Geef een reactie

