Mini shoplog en review: Catrice!

Ik wacht al een maand op de limited edition van Catrice. Loop al dagen aan een stuk binnen om te kijken of hij er al ligt. En dan ligt hij er.. Valt het een beetje tegen. Toch heb ik een aantal dingen meegenomen.

image

Dit is dus wat ik mee heb genomen. Een nagellakje van een oude collectie, een lipstick van de nieuwe en een foundation van het vaste assortiment. Ik heb de producten nog maar net, dus ik heb ze nog niet uitgebreid kunnen testen. Ik wilde hem wel per se online zetten, omdat de lipstick limited edition is en dus niet lang verkrijgbaar zal zijn. Dus een mini shoplog en review in een.

Lipstick (LE)

image

We starten met de lipstick, omdat ik daar het meest blij mee ben. Ik wilde al heel lang een keer een mooie rode lipstick scoren. Het is misschien niet een kleur die ik dagelijks ga dragen, maar het is alleen al leuk om te hebben.

image

Mooi is hij hè? Het is een hele mooie rode kleur en ik ben er ontzettend blij mee. Ik moet wel heel erg wennen aan rood bij mezelf, maar dat komt helemaal goed.

image

Hier zie je nog een foto van de swatch. Hij is goed gepigmenteerd en brengt fijn aan. Hij blijft een aantal uurtjes zitten, dus je moet hem wel bijwerken door de dag heen. Ik vind dat persoonlijk niet erg. Ik kijk super vaak of alles nog oké zit dus.

image

Het is echt een aanrader voor meiden die op zoek zijn naar een mooie rode kleur. De lipstick heet roaring red (leuke naam toch!) en kost €3,99.

Foundation (vast assortiment)

image

Ik gebruik altijd de Fit me foundation van maybelline, maar hij was bijna op. Ik besloot een keer voor een goedkopere foundation te gaan. Ik las over deze altijd goede reviews dus ik was erg benieuwd.

image

De substantie is wat dikker dan ik gewend ben van de Fit me foundation, maar brengt daardoor niet minder fijn aan. Het is een goed dekkende foundation en de kleur is goed. Ik heb nummer 01 en ik ben niet extreem licht. Ik ga deze foundation uitgebreider testen en dan komt er zeker nog een review online. Ik betaalde hiervoor €6,39.

Nagellak (oude LE)

image

Waarom laat je deze nog zien als hij niet meer verkrijgbaar is? Omdat in de meeste winkels van Kruidvat de oude LE in een mandje bij de kassa hebben staan met korting. Daar heb ik deze nagellak dus ook gevonden.

image

De nagellakjes van Catrice lakken heel fijn. Ze hebben een perfect kwastje voor mijn nagels. Ik vind het een mooie neutrale kleur die ik nog niet in mijn bezig had. Ik heb hier €1 voor betaald.

Rennen naar de Kruidvat!
Liefs, Esther

4 gedachtes over “Mini shoplog en review: Catrice!

  1. Ik ben ook helemaal gek op de foundation van Catrice! Zelf gebruik ik al heel lang de Photo finish foundation! Ik vind hem zo fijn :) En de nagellakjes zijn inderdaad fantastisch! Ik ben een echte Catrice-freak ;)

Geef een reactie

