NOTD – Essie: Damsel in a dress

essie nagellak
Zijn jullie al bekend met het geweldige merk Essie? Het is een redelijk duur nagellak merk. Je betaalt €10,15 voor een potje nagellak met 13.5 ml. Dat is redelijk veel, maar dan heb je wel hele fijne nagellak.

essie damsel in a dress
Dit is de nagellak waar dit artikel over gaat. Ik heb de foto even van internet gehaald, omdat ik de kleur op mijn eigen foto niet goed over vind komen. Hieronder mijn eigen foto:

IMG_20131128_201951
De kleur op deze foto is iets roder, dan dat de nagellak daadwerkelijk is. Het is meer een hele diepe donkerpaarse kleur. Echt een hele mooie vampy kleur. Ik heb deze vorig jaar gekocht en ik had er toen eigenlijk spijt van, omdat ik hem te veel vond lijken op een bordeaux rode kleur. Alleen toen ik hem een aantal weken geleden weer tevoorschijn haalde snapte ik echt niet waarom ik hier spijt van heb gehad. Wat een prachtige nagellak.

IMG_20131128_202052 IMG_20131128_202106
En dan de swatches! Op deze swatches zitten twee laagjes. Ik draag zelf altijd meerdere laagjes, omdat ik dan ook een aantal dagen meer kan genieten van een mooi kleurtje op mijn nagels. Ik heb hier foto’s gemaakt met twee laagjes om te laten zien dat hij wel goed dekt. De nagellak van Essie lakt ontzettend fijn en blijft een aantal dagen zitten zonder chips.

essieessie 1
Essie heeft ontzettend veel mooie kleuren, die je hierboven op de foto kan zien. Dus het is zeker de moeite waard om een kijkje te nemen!

Liefs, Esther

Een gedachte over “NOTD – Essie: Damsel in a dress

Geef een reactie

