Wijze les van Es en aanrader voor op reis!

Ik heb besloten dat dinsdag de dag wordt dat ik persoonlijke artikelen ga schrijven. Dat is moeilijker, maar wel ook een uitdaging. Deze week heb ik een belangrijke tip voor jullie naar aanleiding van mijn eigen verhaal en omdat ik dat een beetje kort vind heb ik nog een super handige (en goedkope!) aanrader voor jullie. Zijn jullie benieuwd? Lees dan verder..

Tip: altijd controleren of je het juiste product hebt gekregen.
image

Jullie hebben in mijn shoplog kunnen zien dat ik deze lippenstift heb gekocht, maar jullie weten niet wat hier allemaal aan vooraf is gegaan. Als je het verhaal niet interessant vindt moet je maar een stukje overslaan. Ik wil het toch even vertellen.

Een vriendin van mij mocht nog een cadeautje uitzoeken voor haar verjaardag en ze wilde graag een lipstick van Yves Saint Laurent van de Rouge Volupté lijn. Ik wilde er zelf ook graag een, dus we gingen even kijken. We kozen allebei dezelfde kleur, nummer 7. Wij gaven de tester aan die vrouw, maar helaas hadden ze er nog maar een van. Dus wij op naar de volgende Ici Paris om te kijken of ze er daar nog een hadden. Ik liet gewoon het doosje zien van de andere en ze hadden hem nog. Wij door het dolle heen op naar de bioscoop.

Toen de film afgelopen was gingen we onze lipstick even aanschouwen, want wat waren we er blij mee. Bleek het een rode lipstick te zijn en ik weet 100% zeker dat ik die niet uit had gekozen, want rood geen kleur die ik vaak zou dragen. Wij terug naar de eerste Ici Paris. Kwamen we er ondertussen achter dat we nummer 17 hadden gekregen i.p.v. nummer 7. Die vrouw gaf echt niet toe, maar ging vragen of ze een uitzondering mocht maken. Na veel overleg en zeuren mocht ik hem ruilen (mijn vriendin had hem al gebruikt, dus dat mocht niet meer). Hadden ze nummer 7 niet meer. Op naar de volgende, daar hadden ze hem ook niet. Bij de derde en ondertussen laatste Ici Paris hadden ze hem wel, maar iemand heeft met het dopje tegen de lipstick gezeten waardoor hij in principe is “gebruikt” en hij niet meer geruild mocht worden. Dus weer terug naar de vorige Ici Paris en heb ik een andere kleur uitgekozen. Het is in principe exact dezelfde kleur, maar dan sheer. Heel de lol van de lipstick was er af.

Dus.. een wijze les van Es! Altijd, maar dan ook altijd, ook als je haast hebt voor een film, controleren of je het juiste product hebt. Zeker als je er zoveel voor betaalt. Anders krijg je zulke situaties als ik had en ik zal je zeggen daar word je niet vrolijk van.

Aanrader voor op reis.
image

In diezelfde shoplog hebben jullie ook bovenstaand toilettasje kunnen zien. Ik vertelde al dat ik hem wilde gebruiken voor als ik een weekend naar papa ga of gewoon een weekendje weg ben. Waarom is dit tasje dan zo handig?

image

Daarom dus. Er zitten allemaal vakjes in. De vakjes zijn doorzichtig dus je kan goed zien waar je welk make-upje in hebt gestopt. Het middelste vakje zit vast met klittenband en daarachter zit nog een ritsje waar je dus kleinere dingen in kan doen, bijvoorbeeld je pil.

Ik heb het tasje inmiddels gebruikt en hij is ontzettend handig. Ik heb er nu alleen mijn everyday make-up in zitten en dan zit hij wel bijna helemaal vol. Ik vind dit zelf niet erg, want ik heb mijn Inglot, Naked 2 en Catrice palette erin zitten. Dat is genoeg voor een weekendje.

Dit tasje is bij de Primark verkrijgbaar en kost €6.

Liefs, Esther

Een gedachte over “Wijze les van Es en aanrader voor op reis!

Geef een reactie

