Shoplog: Primark, Ici Paris XL, M.A.C.

Het werd eens tijd voor een bezoekje aan de Primark in Eindhoven. Hij is nu ongeveer 2 weken open en voor mij is het redelijk dichtbij. We waren een kwartier voordat hij openging aanwezig en daardoor konden we om 12 uur gelijk doorlopen naar binnen. Daar stonden we dan, en nu? We zijn maar een beetje rond gaan lopen en we hebben een aantal dingen meegenomen. Daarna gingen we nog naar de Ici Paris XL, want daar was 40% korting op alle lipproducten. Daar moesten we natuurlijk gebruik van maken. Toen had ik er nog niet genoeg van, want ik wilde nog een blush scoren bij M.A.C. Kijk mee als je wilt zien wat ik allemaal heb gekocht.

Primark
IMG_20131201_181154
Als eerste kwam ik deze muts tegen. Hoe schattig is die? Ik kon hem echt niet laten liggen voor €4! Hij staat ook heel leuk met die oortjes bovenop je hoofd. Ik zag ook nog twee paar handschoenen voor €1,50. Ik had nog handschoenen nodig, dus deze gingen ook met mij mee.

IMG_20131201_181331
Deze kaarsen had ik gespot bij een shoplog van een andere blogger en ik ging op zoek. Ze ruiken ontzettend lekker, wel wat zoetjes maar ik vind het niet storend bij deze kaarsen. Aangezien deze kaarsen maar €1 zijn, nam ik er meteen twee mee. Misschien geef ik er eentje weg, misschien hou ik hem lekker zelf.

IMG_20131201_184033
Ik heb al zoveel leuke dingen gehoord over de pyjama’s van de Primark dat ik even een kijkje moest nemen. Wat zijn het er veel! Uiteindelijk heb ik gekozen voor de variant met Winnie de Pooh en Ior/Igor (of zoiets?). Ik heb hem toen ik thuis kwam gelijk aangetrokken en hij zit super lekker. Hij kostte €9. Ik heb bewust gekozen om er geen shirtje bij te kopen, omdat ik meestal met meer wil slapen dan gewoon een shirtje, anders heb ik het koud.

IMG_20131201_181428
Dan zag ik nog dit schattige toilettasje. Ik weet nog niet helemaal wat ik ermee ga doen. Ik denk dat ik hem ga gebruiken om mee naar school te nemen. Daar kan ik dan mijn lipstick indoen die ik die dag op heb, een paracetamol, een lipbalsem enz enz. Hebben jullie nog andere leuke ideetjes voor dit tasje? Laat het me dan weten. Hij kostte €4.

IMG_20131201_181352

Dan heb ik ook nog een tweede toilettasje. Deze is super handig om mee te nemen op reis. Ik ga om het weekend naar mijn vader toe en ik heb hem vooral daarvoor gekocht. Dit toilettasje kost €6.

M.A.C.
IMG_20131201_184805
Ik heb al een blush van M.A.C. en daar ben ik heel tevreden over. Het is een supermooie kleur en hij blijft goed zitten. Daarom ging ik op zoek naar een nieuwe. Ik koos voor deze rode kleur. Ik vind hem echt heel mooi en bijzonder. Ik ga hier zeker nog een review over schrijven. Deze blush kost €21,50 en het is de kleur Fever.

Ici Paris XL
IMG_20131201_195725
Wauw wauw wauw! Ik heb hem, een lipstick van Yves Saint Laurent. Dé ferrari onder de lipsticks en dit is niet voor niets. De huls is prachtig en hij voelt zo luxe aan! Ik heb uiteindelijk niet de kleur die ik eigenlijk wilde, we hebben er heel veel moeite voor gedaan, maar ik ben blij. Dit product verdient meer foto’s..
IMG_20131201_195806IMG_20131201_195752
Wat is hij prachtig hè. Gelukkig heb ik hem mee kunnen nemen met 40% korting, anders kostte hij €33. Au aan je portemonnee! Nu kostte hij €19,79. Nog niet heel goedkoop, maar hij is het waard! Ook over dit product komt binnenkort een review. Het is nummer 10 en hij heet Chocolate in style.

Liefs, Esther

Een gedachte over “Shoplog: Primark, Ici Paris XL, M.A.C.

Geef een reactie

