Review: babylips Maybelline

Eindelijk! Ik heb er een kunnen bemachtigen: babylips. Ik denk dat we allemaal wel eens iets hebben gehoord over Babylips. Zeker de mensen onder ons die Amerikaanse beautyguru’s volgen. In Amerika werd deze lipbalsem een grote hype. Zijn ze de hype waard? Lees even mee.

image

De eerste paar dagen dat de Babylips in Nederland in de winkel dagen waren ze allemaal weg. Soms hadden ze alleen nog de neutrale, zonder kleur. Ik wilde er zelf graag een testen met kleur. Ik ben de laatste tijd vaak binnen gelopen, maar ik greep telkens mis. Tot vorige week. Ik ben alleen al blij met het idee dat ik er een heb, maar zijn ze echt zo goed?

image

Allereerst wil ik het even hebben over het uiterlijk. Ik vind de lippenbalsems er heel vrolijk uitzien. Ze trekken je aandacht. Ik heb de oranje variant met in roze letters Babylips erop. Erg leuk!

Het product zelf is een hele fijn lippenbalsem. Ik snap de hype wel. Een fijne lipbalsem die er ook nog eens leuk uitziet! Ik zie een win-win situatie.

Ik had het net al over de kleur die hij afgeeft. Ik vind het een mooie subtiele kleur, net als kersjes. Het was niet nodig om een foto te maken van de swatch, want zo goed was hij niet te zien.

image

Kortom ik vind het een hele fijne lipbalsen die je lippen goed verzorgd en er leuk uitziet. Hij is verkrijgbaar bij de Etos en de DA. Ik heb de kleur Cherry Me en ik heb er €2,49 voor betaald, omdat hij vorige week in de aanbieding was. Normaal gesproken betaal je voor deze lipbalsem €3,49.

Liefs, Esther

3 gedachtes over “Review: babylips Maybelline

  1. Ik zag vandaag dat ze ze nu ook bij de kruidvat in Bladel verkopen. Ze hangen voor het schap van de bodybutters/lotions en alle 5 de kleuren waren er nog, weet niet of je er nog meer wil, maar ik denk ik zeg het even! X

Geef een reactie

