NOTD – Essie: Mademoiselle

Ik heb weer een NOTD voor jullie. Ik heb dit lakje heel impulsief gekocht. Impulsief kopen is meestal het leukst, maar niet altijd het slimst. Deze impulsieve inkoop heeft goed uitgepakt en ik ben er heel blij mee. Kijk even mee!

image

Ik ging zoals altijd even langs de Etos en zag dat de lakjes van Essie in de aanbieding waren voor €8. Hier moest ik echt even gebruik van maken, want zoals ik in mijn vorige NOTD al zei.. I love Essie!

image

Ik heb een hele lange tijd nepnagels gehad en ben daardoor ook van het nagelbijten afgekomen. Ik zou ergens nog steeds graag nepnagels willen, maar vind het zonde omdat ik nu zelf mooie nagels heb. Daarom ging ik voor deze kleur, omdat ik dacht dat hij zo’n nepnagel gevoel zou geven, maar dan echt.

image

Ik vind dat deze lak die verwachting goed uit heeft laten komen. Het is gewoon net iets netter en mooier dan mijn eigen nagels. Als ik deze nagellak op heb kan ik niet stoppen met kijken naar mijn nagels. Het staat gewoon zo netjes en vrouwelijk.

image

image

Zoals altijd lakt Essie super fijn. De lakjes van Essie dekken over het algemeen goed, maar bij deze is dat niet. Ik heb op deze foto’s drie laagjes op. Natuurlijk is het bij deze nagellak ook niet de bedoeling dat hij volledig dekt, dus het maakt niet uit.

image

Dus ren naar de Etos of DA en koop allemaal massaal het lakje Mademoiselle van Essie. Super mooi lakje voor de feestdagen! Zonder korting betaal je er €10,15 voor.

Liefs, Esther

Geef een reactie

