Mee in de douche: Sabon.

sabon
Douchen jullie ook zo graag nu het weer koud is? Ik wel! Uren lang. Nee, dat is overdreven. Maar ik kan nu zo moeilijk uit de douche komen, omdat ik weet dat het daar weer koud is. Dus als ik ga douchen neem ik graag lekkere producten mee. Lees mee!

Vandaag wil ik het hebben over de producten van Sabon! Ik heb vorig jaar voor het eerst kennis gemaakt met Sabon in Den Bosch, maar deze producten heb ik in Den Haag gekocht. Ik weet dat het ontzettend duur is, maar het is echt zijn geld waard.

IMG_20131128_191135
De producten waar het over gaat. Patchouli lavender vanilla ruikt ontzettend lekker. Ik vind het echt een warme geur voor in de winter. Waar ik laatst nog over Grapefruit geur schreef, een fruitige en zoete geur, is dit echt een winter geur. Ik kan het moeilijk omschrijven, je zou het echt eens moeten ruiken.

IMG_20131128_191157 IMG_20131128_191203
De pareltjes. Wat is het heerlijk om met deze te douchen en daarna lekker je bedje in te kruipen. Het is echt een slaperige geur (lavendel). Ik heb dit setje gekocht voor €25,-. Veel zou je zeggen, klopt. Maar de shower oil op zich is al €17,95 en de body lotion €18,95. Dus ik ben op deze manier zeker veel goedkoper uit.

IMG_20131128_174524 IMG_20131128_174541
Hier is nog een ingrediëntenlijst voor degene die geïnteresseerd zijn. Ik heb zelf wel het idee dat ik allergisch ben van een van de twee producten, misschien wel allebei. Daar probeer ik nu achter te komen. Het is verder niks ergs, ik krijg gewoon rode bultjes en het jeukt een beetje.

Al met al zijn dit heerlijke producten voor in de douche, dus mocht je geïnteresseerd zijn:
https://www.sabon.nl/

sabon 1 sabon 3
Hier nog twee sfeerfoto’s van de winkel. Het zijn echt prachtige winkels en je wordt er heel goed geholpen. Dus kom je ergens een Sabon tegen, loop even naar binnen.

Liefs, Esther

Een gedachte over “Mee in de douche: Sabon.

Geef een reactie

