Favoriete lipsticks herfst/winter

Ik ben al heel lang bezig met make-up, maar ik gebruikte nooit lipstick. Het leek me gewoon niet fijn en sprak me niet aan. Nu zou ik mijn lipsticks niet meer weg kunnen denken. Ik vind het stuk voor stuk pareltjes. Lees mee om mijn favoriete lipsticks van de herfst/winter te zien!

image

Ik ben iemand die mijn make-up niet echt aanpast door de seizoenen heen. Ik draag in de winter net zo goed vrolijke kleuren als in de zomer, maar toch neig ik wat lipstick betreft wel meer naar donkere kleuren. Kijk nou toch hoe mooi ze zijn. Toen ik ze uit aan het zoeken was vroeg papa wat ik aan het doen was. Mijn antwoord: “Kijken naar mijn lipsticks!”

Ik heb twee rondes. Een met high-end en drugstore lipsticks en een met wat meer budget lipsticks. Voor ieder wat wils dus!

image

Laten we beginnen met de duurdere. Links staan mijn twee high-end lipsticks en rechts staan er twee met drugstore prijzen.

Van links naar rechts: YSL rouge volupté shine nr 10, Lancome rouge in love nr 230m, Rimmel moisture renew nr 333 en Inglot nr 135

image
ysl, lancome, rimmel, inglot

1. YSL rouge volupté shine nr 10 chocolate in style
Dit is mijn aanwinst van vorige week. Ik ben er zo ontzettend blij mee. Alleen de verpakking is al prachtig. Het is een sheer lipstick, dat wil zeggen dat hij niet helemaal gepigmenteerd is. Het is een lichte bruine kleur die je gezichts make-up net helemaal af maakt.
€33

2. Lancome rouge in love nr 230m
Ik vind dit een hele aparte kleur. Het is oranje en hij neigt een beetje naar bruin. Ik vind deze heel mooi staan en zeker rond deze tijd van het jaar. Dit is alleen niet zo’n lipstick die overal bij past.
€31

3. Rimmel moisture renew nr 330 sloane’s plum
Ik hoorde van alle kanten hoe fijn de lipsticks van Rimmel zouden zijn dus ik moest er eentje hebben. Het is een hele hele donkere kleur en ik breng hem dan ook niet normaal aan, dan voel ik me net zo’n heks. Als ik hem op mijn lippen dep komt er een hele mooie donkere paarse kleur. Ben er echt heel blij mee!
€12.99 (dacht ik)

4. Inglot nr 135
Inglot is mijn favoriete merk. Het is niet te duur, maar de producten zijn zo fijn! Mijn geluk kon ook niet op toen ik hoorde dat er een Inglot in Eindhoven kwam (jaar geleden ongeveer). Maar goed, de lipstick. Het is een hele mooie kersen kleur. Ik vind dit een perfecte kleur voor deze winter, een beetje eyeliner en mascara en klaar is de look.
€12

image
Een grappig detail: ik kreeg het er niet afgewassen. Heb met warm water en zeep geprobeerd, maar het wilde er echt niet af. Met make-up remover lukt het wel gewoon!

image

En mijn budget faves! Ik ben over de nieuwe Essence lipsticks er te spreken en Catrice doet het altijd al goed. Je moet ze alleen wat vaker bijwerken, but who cares?

Van links naar rechts: Essence wear berries, Catrice matt-erial girl en Catrice roaring red

image

1. Essence nr 09 wear berries!
Ik vind deze lipstick heel mooi. Ik ben echt van de roze kleurtjes, maar deze is toch net weer wat anders dan de anderen. Hij neigt naar het paarse waardoor hij goed bij deze tijd van het jaar past.
€2.39

2. Catrice matt-erial girl
Als eerste: wat een super leuke naam. Ik ben echt helemaal verliefd op deze lipstick. En ladies, hij zit in het vaste assortiment! Hij laat je gezicht echt leven. I love it.
€3.99

3. Catrice roaring red
Dit is de lipstick die jullie in mijn mini shoplog hebben kunnen zien. Ik heb hem dus nog niet veel kunnen dragen, maar ik voorspel dat ik hem wel heel veel ga dragen. Het is gewoon een mooie rode lipstick.

image
En hier zie je ze nog een keer bij elkaar. Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden!

Liefs, Esther

Geef een reactie

