PRESENTS – Have yourself a merry little christmas ❄

image

Ik koop te veel, dat is een feit. Als ik mezelf een koopverbod geef verzin ik altijd weer een smoesje om wél iets te kunnen/mogen kopen. De smoes van deze keer: christmas presents for myself! Ik kijk van heel veel mensen vlogmas en ik vind het zo leuk om te zien. Vooral door de Amerikaanse vlogs ben ik helemaal in kerstsfeer. Dus ik heb besloten kerscadeautjes voor mezelf te kopen! Lees mee

image

Jullie hebben in mijn shoplog mijn eerste lipstick van Yves Saint Laurent kunnen zien. Dat was er een van de Rouge Volupté Shine lijn. Die avond kwam ik thuis en las ik op fashionfever.nl dat deze lipsticks niet meer gemaakt worden. Dat betekende dat ik er heel snel nog één wilde bestellen.

image

And so I did. Op internet had je helaas wel wat minder keus dan in de winkel, maar ik heb een mooi exemplaar kunnen vinden. Even googlen en zoeken naar swatches en filmpjes en nummer 9 Rose Caresse van de Rouge Volupté lijn was de gelukkige.

image

Het verschil tussen de Rouge Volupté Shine en Rouge Volupté is dat de Shine versie een sheer effect hebben. Ze geven een subtiel kleurtje, maar niet zo dekkend als die van de Rouge Volupté lijn. Deze is dus van de gepigmenteerde lijn. En gepigmenteerd dat is hij zeker!

image

Wat een pigment komt eraf zeg. Echt prachtig. Het is in eerste opzicht een standaard roze kleur, maar hij is toch net anders. Hij is net een tikje donkerder en dus ook geschikt voor deze tijd van het jaar. Toen ik het artikel met mijn favoriete lipsticks schreef had ik deze lipstick nog niet anders had hij er zeker bijgestaan!

Ik bestelde deze lipstick bij Ici Paris XL zonder verzendkosten voor €19,80. Hij viel gelukkig nog onder de 40% korting.

Na deze lipstick was het natuurlijk nog niet genoeg. Ik had al op zoveel blogs de limited edition lakjes van Maybelline voorbij zien komen en ik vond ze zo mooi. Ja, je raad het al.. Ze moesten gewoon bij mijn nagellakcollectie.

image

Ik heb het natuurlijke over de bekende glitternagellakjes. Ze zijn zo feestelijk. Wat ik misschien nog wel het allerleukste vind aan deze glitterlakjes is dat ze dekkend zijn. Ken je dat? Heb je een glitterlak gekocht, helemaal blij, kom er amper een glitter vanaf. Dat probleem heb je niet bij deze. Ik besloot ze alvast te swatchen.

image

220 Knitted Gold
Het is een hele mooie goude nagellak met rose gouden glitters erin. Ik vind het een heel bijzonder lakje en heb totaal geen spijt van deze aankoop. Op deze swatch draag ik trouwens maar twee (!!) laagjes.

image
224 Rosy rosettes
En de andere die ook gepigmenteerd is. Yay voor de pigmentatie. Het is een mooie rode kleur met een aantal gouden en rode glitters. Erg mooi voor de feestdagen.

Ik kocht de lakjes bij de DA voor €3 per stuk, omdat ze toevallig ook nog eens in de aanbieding waren. Normaal zijn ze €4.

Mijn laatste cadeautje is heel klein en goedkoop, maar daardoor zeker niet minder leuk. Ik ben de laatste tijd helemaal in to the inner corner highlight.

image

Dus deze van Essence ging met me mee. Ik heb thuis hele mooie highlighters van Inglot, Urban Decay en BE creative maar door de dag heen vervaagd het bij mij wel. Heeft iemand hier tips voor? Ik besloot dus een goedkope highlighter te halen voor mee in mijn make-up tasje. Ik ben er heel blij mee. Het is 001 chill out en hij kost €1,69.

Dit waren mijn aankoopjes. Hebben jullie ook kerstcadeautjes gekocht? Of gaan jullie nog kerstcadeautjes kopen?
Liefs, Esther

Volgen jullie me al op Twitter en Instagram?
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

9 gedachtes over “PRESENTS – Have yourself a merry little christmas ❄

  1. Wauw die lipstick is echt prachtig! Ik heb al cadeautjes gekocht voor familie en vrienden maar ik heb nog wat geld over dus morgen ga ik mezelf verwennen door eens lekker goed te gaan shoppen :D

  2. Gelukkig heb je nu toch kerst als excuus, hehe :-) Ik heb de laatste tijd niet zo veel voor mezelf gekocht. Heb online geshopt op Amazon deze week, en een nieuwe dagcreme gezocht, but that’s it for now.

Geef een reactie

