Obsession 3: inner corner highlighter

Ik ben helemaal verslaafd aan vlogmas. Sinds een week ben ik helemaal fan van Meghan Rosette. Zij heeft altijd zo’n mooie en duidelijke inner corner highlight dat ik het zelf ook nog een kans wilde geven. Ik heb zelf namelijk een tik dat ik altijd voel in mijn binnenste ooghoek of er niks vies zit. Daardoor gaat de highlight eraf, maar dat ga ik afleren. Highlighter in de binnenste ooghoek is zó mooi dat ik dat er voor over heb. Benieuwd naar mijn favorieten? Lees mee!

image

Dit zijn mijn favorieten op het moment. Voor de mensen die niet weten wat een inner corner highlight is en waar het voor dient leg ik het nog even uit. Een inner corner highlight is het highlighten van je binnenste ooghoek. Dit doe je met een hele lichte kleur. Als je dit doet heeft je gezicht een open en wakkere uitstraling. Dat is wat we willen. Toch?

image

1. Bootycall uit het Naked 2 palette
Bootycall hebben jullie al vaker voorbij zien komen. Het is gewoon zo’n mooie kleur. Ik gebruik deze heel veel en baal echt heel erg als hij ooit op een dag op is. Het is een hele lichte kleur en hij heeft een super mooie glans. Deze gebruik ik ook graag op mijn wenkbrauwbot.
Naked 2 palette €45.

image

2. Made to stay highlighter pen van Catrice
Dit is een highlighter in de vorm van een pen. Het is creamy highlighter waardoor hij goed blijft zitten. Ik vind het een mooie kleur, maar niet heel bijzonder. Ik gebruik hem wel graag, omdat hij ontzettend goed blijft zitten. Hij is ook handig om als basis te gebruiken onder een andere highlighter.
€4 ongeveer.

image

3. Inglot nummer 30
Ik heb nu al vaker over de oogschaduws van Inglot geschreven en ik vind het zo irritant dat ze geen namen hebben. Zo dat gezegd te hebben wil ik ook even kwijt hoe mooi deze highlighter is. Het is een warme, bijna goude kleur. Ik vind deze heel mooi bij een donkere ooglook, omdat hij niet zo wit is. Anders vind ik de highlight te opvallend zeg maar.
€12

image

4. Essence – 01. Chill out
Hallo Inglot, zelfs Essence heeft leuke namen voor hun producten. Zoals jullie gisteren al hebben kunnen lezen is deze om mee te nemen voor onderweg. Hij is perfect om bootycall en de pen bij te werken, maar op zichzelf is hij ook heel mooi. Ga er denk ik nog een halen om gewoon bij mijn make-up te leggen.
€1,69

image

Swatches
Van links naar rechts: Essence, Inglot, Naked 2 palette en Catrice.

Al mijn favorieten zijn goed gepigmenteerd. Dat is ook wel een must anders valt de highlighter niet op.
Dragen jullie ooit highlighter in de binnenste ooghoek? Wat zijn jullie favorieten?
Liefs, Esther

Volgen jullie mij al via Twitter en Instagram?
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

5 gedachtes over “Obsession 3: inner corner highlighter

Geef een reactie

