Merry christmas en tussenstand la blog 3!

Ik weet nog dat toen ik een jaar of 13/14 was ik het echt geweldig vond om een maand “verkering” te hebben. Nu heb ik dat gevoel weer, maar dan met mijn blog. Vanochtend hebben jullie al kunnen lezen dat mijn blog nu een maand bestaat, hier is de tussenstand te lezen!

image

Ben ik er nog blij mee? JA! Een blog beginnen was misschien wel een van de beste keuzes die ik heb gemaakt. Ik voel me er zo goed bij. Ik ben nog elke keer zo blij om te zien hoeveel mensen mijn blog lezen en de reacties zijn ook altijd erg leuk.

Ik zie vaak op andere blogs dat ze het niet gecombineerd krijgen met school, waardoor ze bijvoorbeeld om de dag een artikel plaatsen. Ik heb hier gelukkig (nog) geen last van, dus de komende tijd komt er gewoon elke dag om 7 uur in de ochtend een artikel online.

Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie mij ook willen volgen. Dan krijg je elke keer een mailtje als ik een artikel online zet. Rechts in de kolom staat een knop volg. Als je daarop klikt moet je je e-mailadres invullen en bevestigen en je volgt mijn blog.

image
Ik vond dit ook wel een mooi moment om jullie allemaal hele fijne feestdagen te wensen. Ik kan het maar niet geloven, het is december. Sterker nog, over een precies een week zijn we allemaal aan het genieten van kerstmis en over twee weken zitten we al in het nieuwe jaar! Dus nogmaals: hele fijne feestdagen voor jullie allemaal!
Liefs, Esther

Volgen jullie mij al via Twitter en Instagram?
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

3 gedachtes over “Merry christmas en tussenstand la blog 3!

Geef een reactie

