Mini shoplog en review: pupa!

image

Afgelopen maandag had ik een afspraak gemaakt bij de DA voor make-up advies van een visagist van Pupa. Het was volledig gratis en super leuk. Natuurlijk kon ik niet zonder iets te kopen weggaan.. Benieuwd naar wat ik heb gekocht? Lees mee!

Ik vind pupa echt een heel goed merk. Ik ben zelf eigenlijk alleen bekend met de oogschaduws en mascara, maar wat zijn deze producten fijn. De oogschaduws zijn geweldig gepigmenteerd en je wimpers stralen echt met deze mascara. Zeker de moeite om even een kijkje te nemen bij Pupa.

image
De vrouw die mij opmaakte greep gelijk naar het product dat ze in deze ooglook gebruikte. Deze make-up heb ik dus niet zelf gedaan. Het is een cream eyeshadow en zoals jullie weten ben ik daar dol op. Een kleur als deze had ik nog niet dus ik nam hem met me mee.

image

image
Op de lichte foto kan je zien hoeveel glittertjes deze kleur bevat. De donkere foto laat de kleur goed zien. Het is een dieppaarse kleur met heel veel fijne glittertjes. Perfect voor de feestdagen als je het mij vraagt.

image

En kijk hoe mooi hij gepigmenteerd is! Hij is heel fijn in gebruik en is zowel met een kwast als met je vingers aan te brengen. Hij is te gebruiken als kleur op zich, op bepaalde delen van je ooglid, maar ook als basis om de kleuren nóg intenser te maken werkt hij goed.

image
Het product heeft geen naam, maar het is nummer 001. Ze hadden ook een andere kleur, mint groen. Echt heel erg mooi, maar zou ik minder gebruiken rond deze tijd van het jaar. Ik betaalde voor dit geweldige product €12,50. Het is een limited edition dus wees er snel bij. Pupa is verkrijgbaar bij de DA en Etos, ook bij bepaalde visagisten.

Liefs, Esther

Volgen jullie mij al via Twitter en Instagram?
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

Een gedachte over “Mini shoplog en review: pupa!

Geef een reactie

