Gewoon niet TAG

image

De gewoon niet TAG komt de laatste tijd steeds vaker voorbij op blogs die ik lees en hij blijft leuk, dus ik besloot hem zelf ook te doen. De gewoon niet TAG is een tag waarbij je bij bepaalde categorieën moet zeggen welke dingen je daarvan gewoon echt NIET leuk vind. Benieuwd naar mijn tag? Lees mee!

Eten
Wat eten betreft ben ik best erg. Ik lust een hoop dingen niet. Gelukkig hou ik wel van groente en fruit. Maar dingen die ik echt niet lekker vind: satésaus, kip (kipnuggets en kippenpoot zijn wel lekker) en nasi. Echt deze dingen vind ik zó vies. Gewoon echt niet, nee.

Muziek
Wat muziek betreft is er niet veel wat ik echt niet vind kunnen. Over het algemeen vind ik alles wel leuk. Wat ik minder vind is rap en wat ik gewoon echt niks vind is hardcore en opera.

Kleding
Dit vind ik een moeilijke categorie en hier heb ik ook even over na moeten denken. Uiteindelijk vind ik zo’n kort broekje met een panty of legging eronder echt niet mooi. Sorry voor de mensen die dit wel zo dragen, maar ik vind dat deze broekjes gewoon voor de zomer.

Geuren
Ik kan hier natuurlijk zeggen zweet en afval, maar dat zijn dingen die niemand lekker vindt ruiken. Ik vind zelf vanille niet lekker. Iedereen houdt ervan, maar ik vind het gewoon echt niet lekker ruiken.

Seizoen
Ook deze categorie vind ik erg moeilijk. Elk seizoen heeft zo zijn eigen specialiteiten. Ik kom er echt niet uit. Ik kies dan maar voor de herfst, omdat het dan altijd regent. Maar dat is ook het enige dat ik kan bedenken.

YouTube
Wat ik aan YouTube echt niet leuk vind is van die mensen die dan filmpjes gaan kijken en negatieve reacties achter laten. Ik vind echt niet dat je alle filmpjes leuk moet vinden, maar zeg er dan gewoon niks over of zeg het fatsoenlijk. Met deze reacties kan je mensen echt kwetsen, dus ik vind het niet kunnen.

Macdonalds
Eerlijk gezegd kan je bij deze categorie aan mij beter vragen wat ik juist wel lekker vind. Ik vind dat eten gewoon zo vies. Misschien zit het tussen mijn oren, maar nee gewoon niet. Wat mij betreft is heel de Macdonalds een gewoon niet. Op de ijsjes na!

Personen
Ik hou niet van negatieve personen. Echt niet. Ik moet die negativiteit niet om me heen hebben. Achter alles het negatieve zoeken, ik word er zo moe van. People, please be positive!

Party
Ik ben altijd wel in voor een feestje, maar ik hou echt niet van die hardcore feesten. Het is niet mijn muziek en ik vind dat hakken gewoon niks. Vaak wordt daar ook veel drugs gebruikt en dat is echt niks voor mij.

image

Dat was de tag alweer! Ik wil nog even zeggen dat je je niet persoonlijk aangesproken moet voelen. Als jij altijd naar opera luistert of graag bij de Macdonalds eet is daar helemaal niks mis mee, maar het is gewoon niks voor mij.

Nu weg met die negatieve gedachtes en terug met de positieve! Neem de tag gerust over.
Liefs, Esther

Volgen jullie mij al via Twitter en Instagram?
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

3 gedachtes over “Gewoon niet TAG

Geef een reactie

