Hoe het allemaal begon: make-up

Dat ik van make-up en alles wat er mee te maken heeft houd zal jullie niet meer verbazen. Het is mijn passie, maar hoe is deze onstaan? Een passie komt natuurlijk niet ineens uit de lucht vallen. Benieuwd hoe mijn liefde voor make-up zich heeft ontwikkeld? Lees dan mee!

Voor zover ik in mijn gedachten terug kan gaan was ik op de basisschool niet meer bezig met make-up dan anderen. Misschien droeg ik sneller dagelijks mascara, maar heel veel meer deed ik niet.

image

Nee, deze passie is ontstaan op de middelbare school. Ik keek altijd al make-up filmpjes via YouTube, maar ik had er nooit aan gedacht dat die youtubers ook een blog bijhouden. Ik weet nog goed dat ik hier achter kwam toen looksbysharon in haar filmpje zei: lees ook even mijn blog. Toen ben ik er achter gekomen dat er heel veel mensen hun passie delen via internet. Niet alleen over make-up, maar over veel meer onderwerpen wordt geschreven.

Ik weet nog goed dat dit in de carnavalsvakantie was bijna drie jaar geleden. Voor die tijd droeg ik wel meer make-up dan andere meiden van mijn leeftijd, maar ik had nooit verwacht dat het uit zou groeien tot dit punt. Mijn eigen stash met mijn eigen blog, ik ben gelukkig.

image

Tijdens die vakantie heb ik bloglovin gemaakt en ging er een wereld voor me open. Ik heb toen ook snel mijn eerste bestelling via internet geplaats, op http://www.boozyshop.com. Ik bestelde mijn beautyblender en het 120 palette. Hierna is het snel gegaan. Alles waar de bloggers positief over typte moest en zou ik hebben. Ik wilde alles uit proberen, ik vond het zo interessant. Ik weet nog dat de mensen om mij heen het allemaal heel gek vonden en me tegen probeerde te houden..

image

Dit is niet gelukt. Voor mij is er trouwens niks helaas aan, want ik vind het geweldig. Voor de mensen om mij heen weet ik niet haha.

Het resultaat: een hele mooie make-up stash waar ik erg trots op ben. Ik koop misschien veel, maar ik ben met elk product blij. Ik kan er uren naar kijken. En het andere resultaat is dit, mijn eigen blog. Een plekje op het internet waar ik mijn passie kan delen met anderen. En het bijzonderste van alles: mijn blog wordt nog gelezen ook.

Hoe zijn jullie begonnen met make-up? Hebben jullie nog meerdere passies?
Liefs, Esther

Volgen jullie mij al via Twitter en Instagram?
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

Een gedachte over “Hoe het allemaal begon: make-up

Geef een reactie

