FOTD – kerst, nye of party look

Fijne kerst allemaal! Ja ja, het is zover. Het is eindelijk kerstmis. I’m so excited. Ik zou zo graag mijn kerst een keer door willen brengen in Amerika. Maar ik heb gezien in het nieuws dat ze voorspellen dat in Nederland de kerst ook steeds meer wordt gevierd. Ik weet niet of jullie ht hebben gemerkt, maar ik heb standaard elke woensdag een look voor jullie. Ik vind dit zelf namelijk erg leuk om te doen, ik word er creatief van. Aangezien het vandaag kerstmis is en volgende week oudjaar heb ik daar een look voor gemaakt. Eerlijk gezegd droeg ik deze look zelf gewoon tijdens een avondje stappen, want daar is hij ook geschikt voor. Lees mee!

IMG_20131221_185912
Dit zis de look. Ik vond het zelf leuk om er een hele felle lipstick aan toe te voegen, maar dat heeft de look in principe helemaal niet nodig. Een lipgloss of een lichtere kleur kan ook prima. Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn haren erbij gekruld, zoals ik bijna elke keer doe als ik uit ga of een feestje heb. Ik vind het leuk om te doen, kan het snel en ik vind het resultaat heel erg mooi. Ik weet nu alleen niet hoe ik mijn haren met kerst (vandaag dus) moet dragen, omdat krullen niet meer bijzonder zijn bij mij, maar daar vind ik wel iets op.

IMG_20131223_205315
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt. Een paar producten kennen jullie wel, zoals de highlighter, de blush en de cream oogschaduw  van pupa, die jullie eerder deze week voorbij hebben zien komen. De oogschaduw en de lippenstift kennen jullie nog niet. De lippenstift is van Sephora en heb ik afgelopen mei meegenomen uit Parijs. Het is een hele felle koraal/oranje kleur. Het is een lippenstift die ik niet vaak draag, maar als ik hem draag word ik er weer helemaal blij van. Hij kostte €11,90.

IMG_20131223_205414
Ik gebruikte deze twee oogschaduws in mijn ooglook. Natuurlijk gebruikte ik van tevoren een oogschaduwbasis. Ik bracht de oogschaduw van MAX (Action) aan op mijn hele ooglid. Met de cream oogschaduw van pupa maakt ik een hoekje in mijn buitenste ooghoek die ik erna vervaagde met mijn blendingkwast. Ik vind hierna de look erg mooi voor overdag, maar ik wilde iets extra’s. Ik bracht met een puntige oogschaduw kwast zwarte oogschaduw aan in de buitenste ooghoek. Goed blenden en tada de look is af.

IMG_20131223_205432
Ik wil even een moment nemen om naar deze oogschaduw te kijken. Ik betaalde er maar liefst 60 cent voor en moet je eens kijken wat voor een pigment eraf komt. Ik zeg: allemaal rennen naar de action en de oogschaduws inslaan. Ik durf trouwens niet te zeggen of ze allemaal zo goed werken, ik heb er wel goede dingen over gelezen. Dit is de kleur 05 Sahara.

IMG_20131223_205346
Voor op mijn wangen gebruikte ik twee producten van M.A.C. Ik ben dol op de gezichtproducten van M.A.C. Dit is de blush in de kleur Margin en de highlighter in Soft and gentle. Beide zijn het aanraders! Je betaalt er wat voor, maar dan heb je ook wat.

Dit was de look van deze week!
Liefs, Esther

Volgen jullie mij al via Twitter en Instagram?
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

4 gedachtes over “FOTD – kerst, nye of party look

Geef een reactie

