Shoplog: Shoebi fashion & Shoe time

Zodra mijn loon binnen is ren ik altijd naar de winkel. Ik word oprecht blij van winkelen. Kopen kopen kopen. Ik probeer het af te leren, maar het is heel moeilijk haha. Maar goed, ik had schoenen nodig. Daar ging ik eigenlijk voor én voor een hele lading thee, maar helaas was de Xenos nog niet open (daar koop ik altijd mijn thee). Ik belandde in de Shoe time en besloot twee paar schoenen mee te nemen, daarna ging ik nog even bij Shoebi fashion kijken en nam ik daar ook nog een paar dingetjes mee. Benieuwd naar wat ik heb gekocht? Lees dan mee

Shoe time
IMG_20131223_205839
Dit is mijn eerste paar schoenen. Ze stonden buiten in zo’n rek en mijn oog viel er gelijk op. Ik keek alleen nog even verder, omdat ik echt niet elke dag op hakken ga lopen. Daarna kwam ik dus mijn andere paar tegen en besloot ik toch om ze beide te kopen. Ik vind het een hele mooie laars met een subtiele hak. Precies wat ik zou willen. Ze zitten erg lekker en geven veel steun. Ik betaalde voor deze laarzen €29.

IMG_20131223_205916
Dit is mijn andere paar schoenen. Ik vind ze echt heel erg leuk. Het is een mooie bruinige kleur en bij de punt voor en de hak is de kleur wat donkerder dan op de andere plaatsen. Ik vind de rits aan de zijkant er leuk uitzien. Het is wel een neppe rits, want hij kan niet dicht. Ik ben ook met dit paar super blij. Lang geleden dat ik nieuwe schoenen had gekocht. Ik ga ze gewoon afwisselen met elkaar en ook nog met mijn schoenen van afgelopen jaar. Voor dit paar betaalde ik €39.

Shoebi fashion
IMG_20131223_205941
Ik heb als eerste bij de Shoebi deze sjaal gevonden. Ik ben dol op sjaals en ik heb er ook veel. Een sjaal als deze kan bij alles en toch vind ik hem erg leuk, hij wordt daardoor niet saai. Het is wit met grijs en het is een volle sjaal. Het is geen col, dus ik hang hem zelf gewoon om mijn nek.

IMG_20131223_205008
Op deze foto draag ik mijn sjaal en mijn bruine laarsjes. Ik droeg gewoon een zwart t-shirt onder mijn sjaal en een grijze broek.

IMG_20131223_205633
Als tweede nam ik nog deze bodylotion mee. Ik wist zelf niet eens dat ze verzorginsproducten hadden bij de shoebi. Ze hebben er ook douchegel van en ik doe een gokje dat die binnenkort ook met mij mee gaat. Het is de geur refreshing eucalyptus & rosemary.  Nou zou mij die geur niet heel veel zeggen, maar ik vind hem echt heel erg naar de sauna ruiken, erg rustgevend dus. Het is een bodylotion voor de droge huid, dat komt goed uit want mijn benen zijn ontzettend droog. Als je hier nog een review van wilt lezen, laat maar weten. Deze bodylotion kostte €4,95.

IMG_20131223_205736
Toen ik deze oorbellen zag was ik op slag verliefd. Ik wil ze gaan dragen bij mijn jurkje, die jullie een aantal weken geleden voorbij hebben zien komen. Daarna zal ik ze nog steeds dragen, maar ik heb ze speciaal gekocht voor de kerst en oud en nieuw. Ik betaalde voor deze oorbellen €6,95.

Zo dat waren de spulletjes die ik heb geshopt!
Liefs, Esther

Volgen jullie mij al via Twitter en Instagram?
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

Een gedachte over “Shoplog: Shoebi fashion & Shoe time

Geef een reactie

