Foundation routine: zomer en winter

Ik heb eindelijk mijn perfecte foundation routine gevonden voor zowel de winter als de zomer. Ik merkte een maand geleden dat de zomerfoundation niet genoeg was voor de winter, dus ik besloot eeon andere foundation te kopen en ik had meteen de perfecte. Toen ik laatst opgemaakt werd door Pupa zei ze ook dat ik echt een goede foundation gebruik voor mijn huid. Benieuwd naar welke foundation ik gebruik en waarmee ik het aanbreng? Lees dan mee!

image

Zomer
Zoals je kan zien gebruik ik in de zomer de Fit me foundation van Maybelline. Het is een erg vloeibare foundation, waardoor hij erg makkelijk aanbrengt.

image

De beautyblender. Als make-up liefhebber vind ik dit echt iets wat je in je bezit zou moeten hebben. Ik wist op het begin echt niet hoe ik het moest gebruiken. Er zijn mensen die hem eerst nat maken, maar voor mij werkt dat niet. Ik verdeel mijn foundation met stippen op mijn gezicht en “dep” hem dan als het ware uit over mijn gezicht. De beautyblender brengt alles heel mooi en natuurlijk aan. Hij is niet verkrijgbaar in Nederland, maar je kan hem bestellen via www.boozyshop.com. Ik heb er toen €12,95 voor betaald geloof ik, maar hij is het echt waard.

image

Zoals ik al zei is de foundation erg vloeibaar, waardoor hij zich makkelijk laat verdelen. Hij geeft geen volledige dekking, maar ik vind de dekking voldoende. Hij blijft door de dag heen erg goed zitten. Sinds ik mijn dag crème van The body shop gebruik ga ik zelfs niet meer glimmen door de dag heen, met deze foundation. De Fit me foundation is verkrijgbaar bij de drogist en kost geloof ik rond de €12.

image

Winter
Mijn winter routine staat nog niet zo lang vast. Jullie hebben een aantal weken geleden kunnen zien dat ik de foundation van Catrice had gekocht en wat is hij fijn.

image

Deze foundation breng ik dan weer graag aan met mijn kwast van BE creative nr 4. Ik vond die kwast niet fijn voor mijn Fit me foundation, maar met deze is hij echt perfect. Ik doe één pompje foundation op mijn hand, daar ga ik dan met de kwast in en ik smeer het op mijn gezicht. Als je teveel foundation op de kwast doet is hij een beetje stroperig en je moet hem wel regelmatig wassen, maar buiten dat om is hij echt heel erg fijn! Deze kwast is verkrijgbaar bij Ici Paris XL en kost rond de €16.

image

Deze foundation, love it. Hij is echt heel fijn. Hij dekt echt ontzettend goed en hij is heel mooi mat. Hij is wel een beetje dikker dan de andere, maar hij is wel fijn in gebruik. Wat ook heel fijn is aan deze foundation is de prijs, hij kost namelijk iets meer dan €6!
image

Wat mij betreft zijn alle producten hierboven genoemd aanraders! Stuk voor stuk.
Liefs, Esther

Volg je mij al via Twitter en Instagram?
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

2 gedachtes over “Foundation routine: zomer en winter

Geef een reactie

