Mini shoplog en review: Rimmel London

image

Oke oke.. Ik heb weer gekocht. De reden deze keer: ik wilde een perfecte donkerrode lipstick én er was een 1+1 gratis actie op het hele schap van Rimmel London bij het Kruidvat. Benieuwd naar wat ik precies kocht en of het me bevalt? Lees dan mee!

image

Ik heb vrij weinig van Rimmel. Een lipstick en eyeliner. Dat was het. Toch ben ik wel nieuwsgierig naar het merk. Ik stond vandaag voor het schap en besloot deze twee producten mee te nemen.

image

Over de bronzers van Rimmel heb ik altijd al veel gehoord. Ik heb er altijd al een willen hebben, maar had nog nooit in het schap gekeken. Daar moest eens verandering in komen. Ik gebruik nu sinds een half jaar bronzer en heb alleen die van Catrice. Het werd tijd voor een nieuwe!

image

Ik heb gekozen voor nr 22 sun bronze, een bruine matte kleur. Ik vind het zelf altijd het mooist om een matte bronzer te gebruiken, maar voor de liefhebbers: ze hebben ook bronzers met glans.
Ik vind de verpakking er simpel, maar leuk uitzien en ik vind het ook fijn dat je hem niet open kan klappen. Er zit gewoon een deksel op die je er helemaal af kan halen.

image

Zoals jullie kunnen zien is de pigmentatie goed. Erg goed zelfs. Hij lijkt op de foto een beetje oranje, maar dat is hij echt niet. Ik denk dat dit de perfecte bronzer is voor de lichte huidjes onder ons. Ze hadden nog een “lichtere”, maar ik zag niet echt verschil eerlijk gezegd.
Ik betaalde voor deze bronzer ongeveer €12.

image

Lippenstift.. Je kan er niet genoeg van hebben. Echt niet. Andere beautylovers weten wat ik bedoel. Alle lipsticks zijn verschillend. Net als nagellakjes en oogschaduws..
Een kleur als deze had ik dan nog niet. Jullie hebben bij mijn favoriete lipsticks voor de winter mijn donkerpaarse lipstick al kunnen zien, maar een echt hele donkerrode lipstick had ik nog niet.

image

Nr 107 was voor mij precies de kleur die ik zocht. Een perfecte donkerrode kleur. Ik denk dat de kleur geen naam heeft, maar hij is van de Kate Moss lijn.
Ik vind het leuk dat het een rode huls is, eens een keer wat anders dan al die andere. Op de dop staat Kate haar naam met een hartje en op de bovenkant staat het logo van Rimmel.

image

BAM! Dat hadden jullie niet verwacht hè! Wat een kleur komt er vanaf. Hij is trouwens volledig mat. Vaak vind ik matte lipsticks erg uitdrogend, maar bij deze is dat gelukkig niet het geval. Hij brengt fijn aan en accentueerd de velletjes niet. Ik ben echt super blij met deze lipstick en ben gelukkig ook geen heks als ik hem op heb.

Hebben jullie al iets van Rimmel? En hebben jullie al gebruik gemaakt van de 1+1 gratis actie?
Liefs, Esther

Volgen jullie mij al via Twitter en Instagram?
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

Geef een reactie

