FOTD – Mijn kerstlook

Waar ik afgelopen woensdag een FOTD maakte met een kerstlook droeg ik stiekem toch een andere ooglook. Die ik zelf echt ontzettend mooi vind. Ik merk gewoon dat het opmaken steeds beter gaat en dat vind ik echt heel tof. Anyway, benieuwd naar mijn ooglook? Lees mee!

image

Als eerst zal ik vertellen hoe ik mijn haar had en wat mijn outfit was. Ik droeg mijn jurkje uit dit artikel: klik.
Ik heb bij mijn haren aan beide kanten een plukje gepakt en losjes naar achter vastgemaakt. Het haar wat nog los hing heb ik gekruld.

image
Dit was de ooglook. De kleuren passen echt perfect bij mijn blauwe ogen. Als basis gebruikte ik zoals altijd de oogschaduwbasis van Essence. Daar overheen gebruikte ik nog mijn Color tatoo in Rose gold, waardoor de kleuren nog beter uitkwamen.

image

image

De belangrijkste oogschaduws van deze ooglook zijn deze twee kleuren. Ik heb er swatches bij gezet, omdat je de kleuren daar heel goed kan zien (check de pigmentatie!!). Ik heb chopper, de rose gouden kleur, over het hele bewegende ooglid aangebracht. Daarna heb ik met mijn vinger de goude kleur in het midden van mijn ooglid “gedept”. Dit zie je op de foto niet heel goed, maar het zit er echt.

image

Daarna wilde ik nog wat diepte creëren in de ooglook, anders vind ik hem zo saai. Ik bracht YDK aan in de buitenste ooghoek en de arcadeboog. Buster bracht ik echt aan in het meest buitenste stukje van het ooglid. Goed blenden en klaar is kees.

image

Ik koos voor een mooie winged eyeliner, die ik nog best goed gelukt vond! Een dikke laag mascara erop en een huidskleurig oogpotloodje op de waterlijn en de look is helemaal af.

image

Ik bracht wat bronzer aan van Catrice, een mooie oudroze blush van Wet ’n Wild, lekker veel highlighter (M.A.C. Soft and gentle) en dan als laatste de perfecte rode lipstick van Catrice.

Wat voor look droegen jullie tijdens kerst?
Liefs, Esther

Volgen jullie mij al via Twitter en Instagram?
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

Een gedachte over “FOTD – Mijn kerstlook

Geef een reactie

