Resolutions Tag (voornemens)

image

De resolution tag, kennen jullie hem al? Nikkietutorials kwam met deze tag op YouTube en ik vond hem erg toepasselijk voor nu. Het gaat een stukje over het terugkijken op 2013 en een stukje over de toekomst in 2014. Ik heb de vragen vertaald naar het Nederlands. Benieuwd naar mijn tag?

image

Terug kijken op 2013
1. Noem 3 dingen uit 2013 waar je trots op bent
– Ik ben er trots op dat ik eindelijk een blog heb aangemaakt. Ik heb er al zolang over nagedacht, maar eindelijk heb ik die stap gezet.
– Ik ben er trots op dat ik in heb gezien dat ik het ook alleen kan. Niet dat ik niemand nodig heb, natuurlijk niet. Maar ik wilde altijd een vriend en mensen om me heen hebben, terwijl ik het nu ook heerlijk vind om een keer alleen te zijn.
– Ik ben er trots op dat ik weer ben begonnen met zwemmen. Ik ben er een jaar tussenuit geweest, maar ik miste het dus ben ik weer terug gegaan.

2. Noem 1 ding uit 2013 waar je niet trots op bent
Oke ik kan hier lang en breed over gaan vertellen, maar dat ga ik niet doen. Ik ben er niet trots op dat ik ben gezakt.

3. Wat was het mooiste moment uit 2013?
Ik denk dat ik dan toch ga voor het dagje Parijs, waar ik als klapper op de vuurpijl mijn Naked 2 palette kreeg van vriendinnen. Beste cadeau ooit!

4. Wat was je favoriete beauty product uit 2013?
image

Geen woorden nodig.

5. Wat was je minst favoriete beauty product uit 2013?
Primer voor het gezicht, ik merk echt geen verschil. Misschien toch eens een goede primer aanschaffen..

6. Wie was in 2013 geweldig voor jou en wil je daarvoor bedanken?
Ik heb niet één persoon die ik wil bedanken. Ik wil iedereen bedanken die er voor me is geweest en die me blij heeft gemaakt.

image

Voornemens voor 2014
1. Wat zijn je goede voornemens op gebied van beauty?
Meer experimenteren! Ik ga hier niet heel veel op in, want ik wil er nog een apart artikel van maken.

2. Wat zijn je goede voornemens op gebied van fashion?
Ik vind het belangrijk om te dragen waar ik me goed in voel en dat doe ik, dus mijn voornemen is dat ik dat blijf doen.

3. Wat zijn je persoonlijke goede voornemens?
Goed mijn best blijven doen voor school en dit jaar eindelijk mijn HAVO diploma in ontvangst nemen. Het is meer een doel, maar toch.

4. Noem 1 ding dat je per se van je bucket list af wilt strepen in 2014
Ik wil echt heel graag een keer een weekendje naar Londen. Lekker genieten van de stad, winkelen en alles relaxt. Even er tussenuit. Ja, dat zou ik heel graag doen in 2014.

Hebben jullie goede voornemens?
Liefs, Esther

Volgen jullie mij al via Twitter en Instagram?
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

3 gedachtes over “Resolutions Tag (voornemens)

Geef een reactie

