Favorieten 2013

Het is oudjaar! De laatste dag van het jaar. Ik kan het gewoon niet geloven. Er is zoveel gebeurd afgelopen jaar en het is zo snel voorbij gevlogen. Maar bij het eind van het jaar hoort natuurlijk een terugblik. Vandaag ga ik terug in het jaar op zoek naar mijn favorieten van 2013. Benieuwd? Lees mee!

image

Veel producten hè? Ik had er eerst eigenlijk nog veel meer. Ik heb me nu echt beperkt tot de aller aller meest favoriete producten. Ik heb er bewust voor gekozen om geen lippenstift te laten zien, omdat die stiekem allemaal favoriet zijn!

image

Naked 2 palette
Het woord favoriet associeer ik automatisch met dit palette. Ik ben er echt helemaal verliefd op. Je kan er zo ontzettend veel mee. Hij is overal handig voor. Ik raak echt verloren als deze weg is. Mijn zusje (hoi zus, ik weet dat je dit leest) rommelt wel eens in mijn make-up, maar aan mijn naked palette durft ze echt niet te komen.
image

Hema blush nr 04
Eerste blush, favoriete blush. Dit is echt mijn all time favorite blush. Ik heb een andere van de Hema en als je ze naast elkaar legt zie je echt een deuk in deze blush. Hij maakt alles zo veel mooier. Het is echt een perfecte warme kleur.

image

Etos concealer stick nr 001
Ik ben dit jaar begonnen met concealer gebruiken en ik heb de perfecte gevonden voor onder mijn ogen. Dit is alweer de derde. De kleur is perfect voor onder mijn ogen. Het is net iets lichter dan mijn huid, echt precies goed.

image

Rocket mascara van Maybelline
Ik heb mijn perfecte mascara gevonden. Hij separeert mijn wimpers echt perfect en maakt ze lang en geeft ze veel volume. Nog meer dan ze al hebben van zichzelf.

image

M.A.C. Soft and gentle
Überhaupt is highlighter een favoriet product voor mij van 2013. Eerder gebruikte ik het niet, maar sinds ik deze heb wauw. Ik hoef echt geen andere meer. Ik draag hem elke dag en hij laat mijn gezicht echt stralen. Mensen zeggen ook altijd dat ze iets missen aan mijn gezicht als ik de highlighter ben vergeten. Dat zegt genoeg toch!

image

Made to stay inside pen van Catrice
Sinds dit jaar ben ik er achter gekomen dat een licht kleurtje op de waterlijn echt super mooi is. Eerst gebruikte ik een wit oogpotlood, maar deze is echt perfect. Het is gewoon het perfecte potloodje voor op de waterlijn. Punt.

image

Essence oogschaduwbasis
Oogschaduwbasis is ook iets wat ik heb ontdekt in 2013. Ik dacht echt dat het niets uithaalde, maar dat doet het zeker. Met deze basis blijft mijn ooglook de hele dag perfect zitten en dat is wat we moeten hebben.

image

Hema wenkbrauwgel
Ik teken sinds dit jaar mijn wenkbrauwen bij met poeder en dan wil ik dat ze ook daadwerkelijk de hele dag zo blijven. Daar zorgt deze gel voor. De poeder en mijn wenkbrauwen blijven de hele dag op zijn plek. Alleen een ding.. Het is de bruine kleur, maar daar merk je verder niks van. De doorzichtige werkt net zo goed.

Wat zijn jullie favoriete producten van 2013?
Liefs, Esther

Volgen jullie mij al via Twitter en Instagram?
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

3 gedachtes over “Favorieten 2013

Geef een reactie

