Obsession 4: Thee (favorieten)

Het is weer tijd om een obsessie met jullie te delen. Dit keer is het geen beauty obsessie, maar iets wat ik heel graag drink: thee. Ik heb nooit koffie gedronken, maar ook nooit extreem veel thee. Tot een maand geleden. Ik vind het heerlijk. Ik heb nu ook mijn all time favorite thee ontdekt en ik drink op een avond ongeveer drie mokken thee. Ik heb zelf wel altijd het probleem dat ik hem echt lang af moet laten koelen, anders vind ik hem te heet. Maar goed, ik ga vandaag mijn favorieten met jullie delen. Lees mee!

IMG_20131228_174404
Mama was net begonnen met een nieuwe puzzel en ik vond het wel grappig om de stukjes te gebruiken op de ondergrond. Hier zien jullie mijn favoriete mok. Hij is van de Xenos en er past bijna een halve liter in, dan hoef je niet telkens opnieuw te zetten haha.

IMG_20131228_174339
Mijn favorieten bij elkaar. Toch wel opvallend dat er drie van Pickwick zijn en één van de Xenos. De smaak van Pickwick thee is gewoon veel meer aanwezig, daardoor zijn die zo lekker.

IMG_20131228_174247
Dit is echt mijn all time favorite thee! Echt er is geen een thee die boven deze smaak gaat. Ik heb deze laatst op goede gok gekocht bij de Kruidvat voor €1. Ik heb inmiddels al een nieuwe gekocht, omdat hij bijna op was en omdat ik bang ben dat dit zo’n thee is die alleen in de winter wordt verkocht. Weet iemand hier iets van?
Ik hou niet van caramel ook niet per se heel veel van peer, maar deze thee is gewoon delicious. Meer woorden heb ik er niet voor. Ik vind het heel moeilijk om de smaak te omschrijven dus ik vind dat jullie hem maar gewoon moeten gaan proberen.

IMG_20131228_174348
Mijn andere favorieten zijn de sweet apple en winter glow van Pickwick en de Chai smaak van Xenos. Pickwick thee kost ongeveer €1,50 per pakje en de thee van de Xenos kost €1 per twee pakjes. Ik heb de sweet apple thee voor €1 gevonden bij de Xenos, dus misschien ligt hij er nog als jullie geluk hebben. Chai thee smaakt heel kruidig. Ik vond deze smaak de eerste keer ook echt niet lekker, maar nu wel. Ze hebben deze thee ook bij Starbucks. Winter glow is gewoon een heerlijke winterse smaak, met een vleugje kaneel. Sweet apple is gewoon echt een zoete appel. Ik kan er niet meer van zeggen haha.

Dit waren mijn favorieten. Drinken jullie ook veel thee? Welke zijn jullie favorieten?
Liefs, Esther

Volgen jullie mij al via Twitter en Instagram?
Twitter: @estherleijtenn
Instagram: @eleijten

5 gedachtes over “Obsession 4: Thee (favorieten)

  1. Ik drink inderdaad ook echt heel veel thee! Maar ik ben eigenlijk meer van de mango en meloen.. Leuk die foto’s met die puzzelstukjes! Die mok van de xenos hebben wij thuis ook! =)

Geef een reactie

