EOTD – New years eve

Het is inmiddels alweer 3 januari, knipper een paar keer met je ogen en het is weer 2015. Oke, dat is een beetje overdreven, maar de tijd gaat echt heel erg snel. Snel eens bespreken hoe mijn jaarwisseling was dus! Ik heb overdag gewoon gewerkt en in de avond gezellig met een vriendin getut en hapjes gemaakt en opgegeten natuurlijk. Daarna zijn we nog gaan stappen en ik belandde om 7 uur weer lekker in mijn bedje. Bij deze avond hoorde natuurlijk een mooie ooglook, die ik nu laat zien.

image

Deze foto plaatste ik al op Instagram. Hier kan je duidelijk zien dat ik nepwimpers op had. Het was voor mij de eerste keer en ik vind het resultaat erg mooi. Het zijn de nepwimpers uit de collectie van Catrice die nu nog in de schappen ligt, als je ze wilt moet je dus snel zijn. Je krijgt voor €4 een setje nepwimpers en er zit lijm bij. Ze zijn erg makkelijk aan te brengen (vind ik).

image

De rest van de look heb ik vrij simpel gehouden. Ik heb dan ook geen foto’s gemaakt van de oogachaduws, want het is weer een look met mijn Naked 2 palette en niet iedereen heeft die.
Ik heb een taupe kleur in mijn crease aangebracht, een glitterige grijze met een vleugje groen op mijn ooglid en dan met zwart heel veel blenden en klaar is de look. Laagje eyeliner erop, wimpertjes.. Een kind kan de was doen.

image

Ik had een peachy blush aangebracht en heel veel highlighter, wat je ook wel kan zien op de foto’s. Als lipproduct gebruikte ik gewoon een lipbalsem.

Hoe was jullie jaarwisseljng?
Liefs, Esther

6 gedachtes over “EOTD – New years eve

  1. Klinkt als een hele fijne avond, die van mij ging ook zo alleen dan met mijn vriend en een vriend van ons :) Ik vind je look echt super mooi! Ben je net gaan volgen, ook op Insta, kwam je tegen op BBB ;)

Geef een reactie

