Youtube made me buy it

image

Kennen jullie deze artikelen al? Het gaat erover welke producten ik kocht door youtube. Door filmpjes op youtube waardoor ik om was om bepaalde producten te kopen. Ik heb niet alleen youtube gedaan, maar over het algemeen bloggers. Zijn het aanraders of niet? Lees mee!

image

Ik begin met de beautyblender, omdat dit ook het eerste product was dat ik ooit via internet had besteld. De beautyblender is voor mij echt dé uitvinding. Hij laat je foundation er zo mooi en natuurlijk uitzien. Ik kan iedereen de beautyblender aanraden.

image

Dit palette bestelde ik tegelijkertijd met de beautyblender. Ik gebruik hem zelf de laatste tijd best veel, maar ik weet niet of ik hem echt aan zou raden. Wel omdat het palette niet veel kost, er alle kleuren in zitten en ze redelijk fijn zijn in gebruik. En niet omdat het echt zo’n palette is om in je kast te leggen en daarna nooit meer naar om te kijken.

image Überhaupt is droogshampoo iets dat ik kocht door YouTube, maar vooral ook de batiste droogshampoo. Ik vind hem erg fijn in gebruik, maar ik heb ooit een betere gehad. Ik weet helaas niet meer welke.

image Het beruchte Naked 2 palette. Ik wilde hem alleen al hebben, omdat iedereen hem heeft. Alle grote bloggers en iedereen houdt ervan. Toen ik hem net had vond ik het moeilijk werken met de oogschaduws, maar ik heb dat altijd met nieuwe producten. Ik moet altijd even onderzoeken welke manier nou het beste is bij welk product. Hebben jullie dit ook? Al met al is het Naked 2 palette echt een groot favoriet van mij, dus zeker een aanrader.

image Voor iedereen die Livelifegorgeous volgt is deze overduidelijk. De dames van llg zijn dol op deze lipsticks waardoor je ze echt moet proveren. Zeker toen ik ze kon scoren met 40% korting. Aanrader? JA! Alleen al voor hoe ze er uitzien, maar ze zijn ook heel fijn.

image Ook purity hoor je overal voorbij komen op YouTube. En terecht! Deze reiniger heeft zoveel goeds gedaan voor mijn gezicht. Ik zou echt niet meer zonder kunnen. Ik ga zeker een nieuwe kopen als deze op is.

image Ik ben echt totaal geen lipgloss mens en dit is dan ook de enige die ik heb, maar ik moest en zou hem hebben na de positieve woorden van Pinkypolishnl. Ik geef haar groot gelijk, want hij is ook erg fijn. Aanrader? Ja, maar ik hou het voorlopig bij alleen deze.

Dit waren de producten voor deze keer. Ik heb nog veel meer producten gekocht door YouTube dus dit artikel krijgt een vervolg.
Wat hebben jullie gekocht door YouTube?

Liefs, Esther

5 gedachtes over “Youtube made me buy it

Geef een reactie

