NOTD – OPI: Over the taupe

image

Bij een nieuwe ring hoort bijpassende nagellak. Vandaar dat ik voor deze bruine kleur heb gekozen. Hij past leuk bij het bruine bolletje die ik er momenteel in heb zitten. Ik vond ook dat ik eens een ander merk moest laten zien dan Essie, dus bij deze: een nagellak van OPI. Lees mee!

image

OPI is een duur, maar fijn nagellakmerk. Je betaalt voor een potje nagellak rond de €15. Ik heb er ook maar twee van, maar het zijn wel beide favorieten. Ik verzeker je dat je die andere ook nog gaat zien op mijn blog.

image

OPI is niet zo zeer een merk dat fijn lakt, al ligt het aan mij. Ik vind dat hij vrij stroperig lakt, maar hij droogt wel mooi op. Ik draag op deze foto drie laagjes die wel echt nodig zijn. Ik vind dat persoonlijk niet zo erg, want ik draag altijd meerdere laagjes. Dan blijft het langer zitten heb ik het idee. Wat die twee dingen betreft scoort OPI niet heel hoog. Wat houdbaarheid betreft dan weer wel. Van alle lakjes die ik heb blijven de OPI lakjes echt het langst zitten!

image

image

Over the taupe is een mooie bruine kleur die mooi bij mijn ring past. OPI nagellak is te koop bij Sephora, maar ook bij bepaalde apotheken en Douglas. Zoals jullie weten is Sephora weg uit Nederland dus daar hoef je niet naar op zoek te gaan, in Nederland dan hè.

Liefs, Esther

Een gedachte over “NOTD – OPI: Over the taupe

Geef een reactie

