Shoplog: M.A.C. en Primark

image

Het is zondag. Het is de eerste zondag dat je vrij bent sinds weken. Het is koopzondag. Het is de laatste dag van de vakantie. Er is een LE van M.A.C. uit. Ik zeg: genoeg redenen om naar de stad te gaan en dat is dan ook gebeurd. Benieuwd naar wat ik kocht? Lees mee!

Primark
Ik besloot deze keer om niet helemaal los te gaan, want de Primark is gewoon zo verleidelijk om alles bij elkaar in je winkelmandje te gooien. Aan het einde van de rit besloot ik dan ook in het mandje te kijken en alles er uit te halen wat onzin was of wat ik niet zou gebruiken.
Zo heb ik een supermooie statement ketting weggelegd, omdat ik niet wist waarbij ik het zou moeten dragen. Applausje voor mezelf. Uiteindelijk nam ik 2 dingen mee.

image

In mijn vorige shoplog van de Primark zagen jullie deze kaarsen al voorbij komen. Ik kocht toen twee kleinr van €1. Ik vind deze kaars echt zó ontzettend lekker dat ik helemaal enthousiast werd toen ik een grote variant zag staan. Deze kan 50 uur branden (volgens Primark) en kost €4.

image

image

Stel we krijgen nog een winter (helaas waarschijnlijk wel) is een warm vest natuurlijk welkom. Een warm vest met een foute aztec print is dan nog veel leuker. Ik zag hem hangen, het was de laatste en hij paste nog ook. Lucky me! Voor dit vest betaalde ik €18. P.S. De foto’s zijn allemaal gemaakt met dit vest op de achtergrond.

M.A.C.
image

De nieuwe LE van M.A.C. was eigenlijk de voornaamste reden dat ik naar de stad wilde. Mijn M.A.C. stash groeit en groeit, maar ik heb nog nooit een limited edition product gehad. Eens moest de eerste keer zijn en dus ging ik naar de stad.

image

Extra dimension blush: autoerotique

image

Lipstick: morning rose

Ik was zo bang dat alles al uitverkocht was, maar ik had nog keuze uit alles! Over de lipstick was ik het snel eens, maar ik heb lang staan twijfelen tussen een skinfinish en deze blush. Ik ben uiteindelijk toch voor de blush gegaan en ik hoop stiekem die skinfinish nog te kunnen bemachtigen. Ben bang van niet, maar dromen mag altijd.

Ik ga nu verder niks over de producten zeggen want er komt nog een aparte review over. Soon on tha blog!

Liefs, Esther

Geef een reactie

