The Beautyblog Tag

Het is weer tijd voor een tag! Ik vind tags altijd erg leuk om te lezen op andere blogs, maar ze zijn ook erg leuk om zelf in te vullen. Ze zetten me aan het denken over dingen waar ik zelf nooit op zou komen. Deze tag kwam ik tegen op thebeautymagazine.nl en het leek me leuk om hem over te nemen! Lees mee

image

Is je haar stijl of gekruld van zichzelf?
Mijn haar is stijl van zichzelf. Huil huil. Had ik maar een mooie bos krullen zoals op de foto hierboven. De krultang is dan ook mijn beste vriend!

Verf je je haar zelf of bij de kapper?
Eigenlijk beide niet, mama verft altijd mijn haar. Ik durf het zelf echt niet, te bang dat er iets fout gaat of dat ik een stukje vergeet. Ik gebruik altijd de verf van Kruidvat eigen merk en dan nummer 11.

Draag je altijd make-up?
Nee, niet altijd. Op zondag niet en heel soms ook niet als ik alleen even de snel de deur uit moet en verder niets interessants.

image

Hoelang ben je bezig met je make-up?
Dat verschilt heel erg per keer. Op de foto hierboven heb ik er best lang over gedaan, maar toen had ik ook de tijd. Als ik me opmaak om naar school te gaan heb ik niet veel tijd en kan ik het erg snel. Ik denk dat ik op mijn snelst in een kwartier klaar ben, maar dan heb ik haast en wil ik toch alles doen. Normaal denk ik 20 minuten tot een half uur.

Wat doe je eerst; je gezicht of je ogen?
Ik heb volgens mij echt een gekke volgorde: dag crème, foundation, oogschaduwbasis, wenkbrauwen, oogschaduw, eyeliner, concealer, poeder, bronzer, blush, highlighter en dan als laatst mascara. Ben eigenlijk best benieuwd hoe jullie dit doen. Dus kom maar op!

Hoevaak lak je je nagels?
Ik lak mijn nagels het liefst elke dag opnieuw, zodat ik elke dag een kleur op heb die past bij mijn kleding. Helaas helaas heb ik daar geen tijd voor. Ik denk dat ik het nu zo ongeveer om de 4 dagen doe. Soms nog een paar dagen ademtijd ertussen haha.

Lak je je teennagels ook in de winter?
Hier kan ik heel lang en breed over gaan vertellen, maar nee dat doe ik niet.

image

Wat is je favoriete parfum?
Guess seductive I’m yours, ik pakte net het flesje erbij om even een foto te maken en heb hem snel even opgedaan, maar echt hij ruikt super lekker. Dit is mijn favoriet samen met Guess seductive. De gewone variant dus. Die moeten jullie echt eens ruiken!

Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
Ik heb in mijn allereerste artikel alles daarover uitgelegd, dus voor een uitgebreide uitleg zie artikel nummer 1: welkom bij preventwhatifs.
Preventwhatifs betekent: voorkom wat als. Ik denk dat je alles wat je wilt doen gewoon moet doen, anders is het later “Wat als ik het wel had gedaan..” en dat is niet leuk.

Lees je de comments op je artikelen?
Ik krijg nog niet zoveel reacties, maar de reacties die ik krijg lees ik allemaal!

Dat was hem alweer.
Liefs, Esther

4 gedachtes over “The Beautyblog Tag

  1. De volgorde waarin ik mijn make up op doe is elke dag anders. Het hangt ervan af of ik al weet welk ooglook ik wil doen, als ik dat weet begin ik daar vaak mee. En als ik juist zeker weet dat ik een felle lipkleur op ga doen doe ik die eerst op. Als ik beide nog niet weet begin ik met mijn gezicht. Grappig dat jij je mascara altijd als laatste doet. :)
    Zal je vertellen dat krullen ook niet altijd handig en even mooi zijn.

Geef een reactie

