Opgemaakt januari 2014

image

Ik vind het zelf altijd super leuk om te zien wat iemand heeft opgemaakt. Waarom weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik denk omdat ik het zelf ook altijd superleuk vind om dingen op te maken. Dit is mijn eerste opgemaakt artikel, maar ik kan vertellen dat er nog een komt. Gebruik nu namelijk veel producten die bijna op zijn. Lees mee!

Producten opmaken is best zeldzaam bij mij. Het is dat ik nu een blog heb en er op let om dingen ook op te maken, anders geen opgemaakt artikel. Ook al maak ik niet vaak iets op, ik vind het wel heel leuk. Ik laat jullie nu mijn 9 eerst opgemaakte producten zien.

image

Laten we beginnen net de producten onder de douche.
Ik woon trouwens nog thuis dus ik heb het niet altijd in de hand dat alles in een opgemaakt artikel komt. Kan goed zijn dat er nog meer was, maar dat dat al in de prullenbak ligt.

Als eerst de shampoo van Palmolive. Om eerlijk te zijn merk ik heel weinig verschil tussen verschillende shampoos. Ik heb duurdere en goedkopere getest, maar het doet niets aparts. Deze shampoo ruikt erg lekker dus vandaar dat ik hem wel fijn vind.

Als tweede het haarmasker voor gekleurd haar van The body shop. Ik weet nog dat dit mijn eerste product was dat ik daar kocht. Dit is ook weer zo’n haarmasker waar ik niet veel van heb gemerkt. Hij is bijna op, maar hij ruikt niet meer goed dus hij mag weg.

Als laatste product van onder de douche het haar en hoofdhuid masker van Andrélon. Dit masker daarentegen heeft wel veel gedaan voor zowel mijn haar als hoofdhuid. Altijd als ik dit gebruikte zat mijn haar perfect en was mijn jeukende hoofdhuid weg. Dit masker ga ik zeker overnieuw kopen.

image

Dan mijn haarproducten die ik op droog haar gebruik.
Als eerst mijn favoriete haarlak. Dit is echt de fijnste die ik ook heb gebruikt. Hij zorgt ervoor dat mijn krullen (voornamelijk) goed blijven zitten, maar niet knetterhard zijn. Als hier binnenkort een aanbieding op komt ga ik hem zeker halen!

In het midden ligt een crème voor in je haar die ik een keer in Frankrijk in zo’n brandwinkel kocht. Ik doe in de ochtend niet veel in mijn haar, maar ik gebruik altijd een crème zodat ze in elk geval lekker ruiken. Deze ruikt super lekker en ik heb er nog één gelukkig.

Rechts op de foto zie je een haarspray van Indola die ik een keer in mijn glossybox kreeg. Ook dit is zo’n product dat ik gebruik zodat mijn haar lekker ruikt. Ik vind hem lekker ruiken, maar op mijn haar ruik je hem niet zo goed.

image

Dan twee gezichtsproducten. Als eerste de amandel crème van Weleda. Ik heb deze een keer gekocht en ik vond hem opzich wel prima werken. Alleen mijn crème van The body shop heeft het er toch van gewonnen. Heb het idee dat de crème van Weleda te vettig is voor mijn huid. Misschien dat ik hem toch koop als nacht crème maar daar moet ik binnenkort even goed naar gaan brainstormen. Iemand aanraders?

Rechts zie je een gezichtspeeling van Mylène. Ik vind dit een hele fijne peeling, want de “korreltjes” zijn niet te groot en grof. Je kan je gezicht er goed mee scrubben zonder dat hij helemaal rood wordt. Ik ga hem toch niet opnieuw halen, want ik gebruik nu de peeling van Philosophy.

image

En als laatste een make-up product. Mijn favoriete mascara. Ik heb alweer een nieuwe, maar gebruik er momenteel één van Max Factor die ook prima werkt. De Rocket mascara heeft een grote borstel waar je op het begin echt niet mee weet om te gaan, maar als je het dan eenmaal weet: perfectie.

Dit waren mijn opgemaakte producten van deze keer. Maken jullie veel op? Wat dan zowel?

Liefs, Esther

Een gedachte over “Opgemaakt januari 2014

Geef een reactie

