Review: M.A.C. Magnetic Nude blush & lipstick

image

Zoals jullie in mijn shoplog al hebben gezien, heb ik twee prachtige producten gekocht van de Magnetic nude lijn van M.A.C. Bij zulke producten ben ik vaak zo enthousiast dat ik nog wel eens een miskoop doe. Benieuwd wat ik van deze producten vind?

Blush: autoerotique
image

Als eerst: halleluja voor de looks. Ik vind de verpakking van M.A.C. erg mooi. Er zijn mensen die het niet zo mooi vinden, maar ik vind het mooi en handig want je kan de kleur er doorheen zien. Ook de blush zelf is niet zomaar een blush, er zit een leuk patroontje in wat het toch net iets aparter maakt.

image

Zoals jullie kunnen zien is het een hele mooie kleur. Ik zou hem omschrijven als roze/koraal achtig, het zit er net tussen in. Ik vind de kleur echt super mooi, je kan hem heel subtiel aanbrengen voor een beetje kleur, maar hij kan ook wat meer aangezet worden. Waardoor hij meer opvalt. image

Zoals jullie kunnen zien is de pigmentatie goed. Ik heb alleen een ding, wat niet zozeer negatief is, maar wat ik gewoon niet had verwacht. Normaal als je met een kwast over een blush gaat komt er poeder vrij, wat je dan weer aanbrengt. Bij deze blush komt er helemaal geen poeder los, maar je ziet hem wel op je gezicht. Heel gek. Is even wennen haha!

Lipstick: morning rose
image

Mijn derde lipstick van M.A.C. alweer. Ze zien er echt uit als zwarte tampons, ik kan er niet meer van maken. Wel met hier en daar een glittertje. Het is een roze kleur…
image

.. maar met een beetje een metallic finish. Dat is nieuw voor mij, maar ik vond het wel leuk staan. Ik heb hem nu al een paar dagen opgehad en ik vind de kleur eigenlijk steeds mooier.

Blush en lipstick
image
Op deze foto draag ik de blush en de lipstick.

image
Ook op deze foto draag ik de blush en de lipstick. Ik ben met allebei de producten super blij. Ik betaalde voor de producten bij elkaar €42,50.

Liefs, Esther

Geef een reactie

