Wishlisht: online bestellen

wishlist
Ik hou eigenlijk helemaal niet van make-up producten online bestellen. Je kan ze niet swatchen, het kan kapot gaan met de post.. Kortom veel nadelen. Soms kan het echter niet anders, want bepaalde producten kan je nou eenmaal niet hier in Nederland kopen. Vandaag laat ik jullie mijn online wishlist zien.

http://www.enchantra.com
rose gold blush sleek
Sleek blush in Rose gold
Iedereen die ook maar een beetje van make-up houdt kent deze blush. Het schijnt een dupe te zijn van NARS orgasm. Een van de bekendste blushes die er zijn. Hij staat dan ook al heel lang op mijn wishlist en toch komt het er telkens niet van. Waarom niet weet ik niet, want hij is helemaal niet duur. Het moet er binnenkort toch eens van komen!

sleek oh so special
Sleek palette in Oh so special
Ook de i-divine paletten van Sleek staan hoog op mijn lijstje en al heel lang. Er zijn heel veel verschillende paletten, maar ik vind deze toch het mooist. Niet te standaard, maar ook niet teveel poespas. Hoop dat ik ook dit palette snel toe kan voegen aan mijn stash.

real techniques brushes
Real techniques brushes
Ik heb even deze foto genomen, maar eigenlijk kan ik nog steeds geen keus maken van welke ik wil. Ik wil ze allemaal. Dat is ook de reden dat ik er nog geen heb denk ik. Ik heb ze echt niet allemaal nodig en heel eerlijk gezegd heb ik er in principe geen nodig, want ik heb genoeg fijne kwasten. Toch hoop ik ooit op een dag real techniques brushes te hebben.

http://www.zoeva-shop.de/
Even tussendoor: Ik weet helemaal niet of deze webshop naar Nederland verzend, maar het staat toch op mijn wishlist.

Zoeva lip crayons
De lippotloden zijn tegenwoordig bij elk merk wel te vinden. Toch spraken die van Zoeva me het meeste aan, omdat ik de kleuren ontzettend mooi vond en niet zo voor de hand liggend. Ik heb er geen foto bij gedaan, omdat ik via de site geen foto kon kopiëren en ik wil geen foto’s van andere bloggers “jatten”. Ik weet dan ook nog niet welke kleur ik wil, maar als ik op deze site kan bestellen, bestel ik er waarschijnlijk 2 of 3.

http://www.sephora.fr
naked 3
Natuurlijk kan mijn Naked 3 palette niet ontbreken aan deze wishlist. Ik ben dol op mijn naked 2 palette en ik wil het derde palette ook dolgraag hebben. Ik weet alleen nog niet zo goed of ik hem via internet ga bestellen, want ik ga in februari naar Lille en daar zou ik hem mee kunnen nemen. Ik ben alleen bang dat hij dan uitverkocht is en dat ik hem beter via internet had kunnen bestellen. Twijfel twijfel..

http://www.loraccosmetics.com/
lorac pro palette
Dit palette staat denk ik het minst lang op mijn wishlist. Ik heb hem al heel vaak voorbij zien komen bij de Amerikaanse beautybloggers, maar hij is me laatst pas opgevallen. Er zitten zoveel mooie kleuren in en ik wil dit palette echt mega graag toevoegen aan mijn stash. Moet even kijken via waar ik hem het beste kan gaan bestellen.

http://www.ebay.com
hoesje
Yes, ik heb eindelijk mijn paypal gemaakt. Er is nu ook al een bestelling onderweg naar mij met onder andere een telefoonhoesje, maar ik wil deze ook nog heel graag. Ik vind hem erg schattig, maar die ik nu heb besteld vond ik net iets leuker. Voor de prijs hoef ik het niet te laten €3,79. Dus deze komt vast nog wel een keer deze kant op.

Ik hou het voor nu even bij deze producten. Dit zijn de dingen die ik binnenkort wel denk te hebben. Ik ga over een tijdje vast wel weer een wishlist maken.
Wat staat er op jullie wishlist? Hebben jullie al iets van mijn wishlist?
Liefs, Esther

5 gedachtes over “Wishlisht: online bestellen

Geef een reactie

