Bought it and forgot it januari

IMG_20140110_125406
Bought it and forgot it, voor degene die Casey Holmes volgen via Youtube weten waar ik het over heb. Zij is in december gestart met iets nieuw. Ze maakt elke maand een filmpje met de producten die ze heeft gekocht, maar daarna weer is vergeten en dus meer wil gaan gebruiken. Ik vond dit echt een heel leuk concept, wat dit gebeurd bij mij stiekem toch te veel. Aan het einde van de maand blikken we dan weer terug op de producten en of we ze meer hebben gebruikt. Benieuwd naar de producten van deze maand?

IMG_20140110_125735
Als eerste een paar oogschaduws. De oogschaduw van pupa hebben jullie al kunnen zien in een Mini shoplog en review, maar daarna ben ik eigenlijk toch gestopt met hem te gebruiken. Hoe blij ik er ook mee was. Deze maand wil ik dit product zeker meer gaan gebruiken, want hij is het gewoon waard. De oogschaduw van The body shop heb ik al een aantal maanden en denk dat ik hem 2 of 3 keer aan heb geraakt. Erg jammer, want het is wel een hele mooie kleur. Bij de oogschaduw van Pupa en bij die van The body shop wordt de look uiteindelijk paars. Bij paarse ooglooks vind ik het altijd moeilijk welke kleur lipstick ik daarbij moet gebruiken. Hebben jullie daar tips voor?
Het rechterdoosje is ook van Pupa en heb ik echt maar een keer gebruikt. Ik vind de oogschaduws allebei erg mooi, maar ik snap niet waarom ze bij elkaar zitten. Ik dacht handig doosje voor elke dag, maar ik vind ze helemaal niet mooi als je ze combineerd. Daarna heb ik het doosje weggelegd en heb ik er nooit meer naar om gekeken. De komende maand ga ik toch proberen om met dit doosje te werken, ook al gebruik ik de oogschaduws apart.

IMG_20140110_125914
Dan twee andere producten. Als eerste de face mist van The body shop. Ik heb dit product ooit gekocht in de zomer, omdat zo’n product lekker opfrissend is. Nu in de winter gebruik ik hem eigenlijk niet meer, wat zonde is want hij is wel heel erg fijn. Hij zorgt ervoor dat je make-up een mooie glow krijgt. Daarom ben ik van plan om deze meer te gaan gebruiken and guess what: Hij is bijna op dus die zal je binnenkort ook voorbij zien komen in een opgemaakt artikel.

IMG_20140110_130109
Dan de douchegel van Lush. Ik heb deze echt last minute meegenomen uit Lille en ik vind hem heel leuk. Het is zo’n gelatine achtig spul en is leuk om mee te douchen, erg handig is het niet. Daarom laat ik hem vaak liggen. Ik wil hem toch een keertje opmaken, dus ik neem deze douchegel de komende maand vaker mee de douche in. Hij ruikt lekker en het is leuk om mee te douchen, wat wil je nog meer?

IMG_20140110_130206
De vloeibare highlighter van de Etos is echt een super mooi product. Hij geeft een subtiele glans op je wangen, wat goed is voor elke dag. Sinds ik mijn highlighter van M.A.C. heb gebruik ik eigenlijk geen andere meer. Ik heb er niet heel veel, maar ik wil die ik heb wel meer gaan gebruiken. Ik heb hem inmiddels alweer gebruikt en hij is echt heel mooi en dat voor maar €3.
Dan de lippotloden van de Etos. Toen deze uitkwamen hadden ze zo’n potloden nog niet van elk merk, dus ik moest er gelijk 2 hebben. Ik heb ze toen wel een paar keer gedragen, maar nu kijk ik er niet meer naar om. Ze lagen zelfs niet meer bij mijn lipsticks. Daarom heb ik ze weer tevoorschijn getoverd en bij mijn lipsticks gelegd. De oranje zal ik nu niet veel dragen, want dat is meer een zomer kleurtje, maar die andere daarentegen is perfect voor nu.

IMG_20140110_125509
Dit waren de producten van deze maand die ik meer ga gebruiken in januari. Een paar producten heb ik inmiddels alweer gebruikt en het is echt zonde, want ze zijn zo fijn!

Hebben jullie dit ook wel eens? Een product kopen om er vervolgens niet meer naar om te kijken? Ik ben benieuwd.
Liefs, Esther

3 gedachtes over “Bought it and forgot it januari

  1. Ja ik heb ook producten die ik vaker gebruik en daarom veel andere producten vergeet en niet vaak genoeg gebruik. Daarom probeer ik als ik merk dat ik een product vaker gebruik dan spreek ik met mezelf af dat ik dat dan in een bepaalde tijd niet mag gebruiken zodat ik andere producten meer moet gebruiken. Ik probeer dat nu te doen met mijn naked palette zo gebruik ik andere oogschaduws ook weer.

Geef een reactie

